FUEGO - „În noapte orice minune pare mai frumoasa”, FUEGO MUSIC Official, 7 august 2015

FUEGO - „În noapte orice minune pare mai frumoasa”, 
FUEGO MUSIC Official, 7 august 2015


„Întotdeauna noaptea e un sfetnic bun. Am învățat asta de mic si mi-am dat seama pe parcurs ca cele mai frumoase amintiri se petrec la lumina de nedescris a lunii!
De ani buni, mai toate nopțile mele au in prim plan profesia. Cant si străbat Romania si întâmpin zorii fără sa ma gândesc la ce va fi, bucurându-ma de clipele in care ma reîntâlnesc cu admiratorii mei, la evenimente, ori de drumurile lungi către casa. 


Dar totuși in noapte orice minune pare mai frumoasa. Am descoperit la Paris ca orașul prinde viața când se lasă seara, agitația punând stăpânire pe toate cele ce au rolul de a ne impresiona.


Știu ca noaptea e destinată, prin canoanele corecte, somnului, dar oare nu-i mai deplin sa renunțam, cu orice risc, la câteva momente de somn pentru a ne ferici pe deplin de felul in care viața e animata noaptea? Si uite așa mi-am petrecut nopțile , plimbându-ma, admirând orașul luminat ca intr-o feerie, uitându-ma, de pe prispa unei terase, la oamenii ce mișunau, mai ceva ca in Turnul Babel. Si încă un secret - pe caldura asta, e mai bine sa ne odihnim ziua! 


Va doresc zi de poveste, daruindu-va azi o piesa despre seara cu întâlniri pentru eternitate!”
Paul Surugiu - Fuego
7 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger