FUEGO - “M-ați răsfățat cu mesaje, cu urări, cadouri, surprize, făcându-mă să simt cu adevărat că-i ziua mea”, FUEGO MUSIC Official, 24 august 2015

FUEGO - “M-ați răsfățat cu mesaje, cu urări, cadouri, 
surprize, făcându-mă să simt cu adevărat că-i ziua mea”, 
FUEGO MUSIC Official, 24 august 2015


“Ieri am rămas până și eu uimit de câte mesaje am primit, unele dintre ele chiar de la oameni de la care nu mă așteptam. Am ajuns în pragul de 39, dar nu simt asta și peste toate, cred că de-abia acum începe viața, chiar și cea artistică. Sunt gata să construiesc încă pe-atât!
M-ați răsfățat cu mesaje, cu urări, cadouri, surprize, făcându-mă să simt cu adevărat că-i ziua mea, chiar dacă nu-s mare admirator al demonstrațiilor acestea. Dar trebuie să mulțumesc tuturor celor din media, care la un moment dat, au pierdut câteva minute din timpul lor, pentru a menționa și de mine și de evenimentele din viața mea. Așadar, WOWBIZ, România TV, Antena Stars, Kanal D, Radio România Actualități, Spy News, Click, Etno TV, Ring, Libertatea, Favorit TV , Familia Favorit, 7life, precum și prietenilor și colegilor mei dragi, Teo Trandafir, Mirabela Dauer, Ianna Novac, Alesis, Raoul, Stela Enache, Andra, Horia Brenciu, Irina Loghin.

Dincolo de toate, sunt un om împlinit, care poate face ce-i place, și anume să cânte, liber, fără să fie constrâns de ceva sau cineva. Și sunt extrem de fericit că da, am reușit, cu toată ființa mea, să-mi depășesc condiția și să fac oamenii să mă asculte, să mă cunoască și eventual, dacă le plac, să mă prețuiască. Zi frumoasă s-avem, pe ritmul meu!”

Paul Surugiu - Fuego
 24 august 2015


Postat de:
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger