FUEGO - „Pentru artiști, muzica se brodește să fie, dincolo de profesie, și un mijloc prin care-și pot spune viaţa și toate lucrurile care-i influenţează”, FUEGO MUSIC Official, 22 iunie 2015

FUEGO - „Pentru artiști, muzica se brodește să fie, 
dincolo de profesie, și un mijloc prin care-și pot 
spune viaţa și toate lucrurile care-i influenţează”, 
FUEGO MUSIC Official, 22 iunie 2015


“Vară e, dragii mei, și mi-am propus ca săptămâna aceasta să dăm super ofertă la emoţii. De asta vă provoc să-mi spuneţi ce emoţii aveți voi cu ale mele cântece. Eu fac reducere la povestioare și vă transmit, ca bonus, câteva dintre trările mele legate de piesele pe care le-am scris sau mi-au fost scrise.
La fel ca la supermarket, oferta-i diversă și la noi. Avem cântece care ne transmit și nouă o anumită stare, pentru că sunt experienţe, dar și cântece de consum, pe care le facem pentru că sună bine, pentru că ne plac ori creează atmosfera propice petrecerii. Pentru artiști, muzica se brodește să fie, dincolo de profesie, și un mijloc prin care-și pot spune viața și toate lucrurile care-i influențează.
Prima mare reducere. Pentru că e istorie legată de mine, nu cer în schimb decât să o ascultaţi pe “repeat” toată vara, chiar dacă nu-i noutate, atât timp cât vă regăsiți. Totul e simplu. Regretatul Mihai Câmpeanu Gaston din Târgu Neamț mi-a transmis un text în care mi-am revăzut anii de cândva, care se duceau, unul câte unul, sub răsărit de lună. Muzica s-a potrivit – un cover al anilor 80 care-a legat amintirile mele cu trecerea timpului. Așadar - audiție plăcută și nu uitați că aștept emoțiile voastre! Zi de vis!”
Paul Surugiu - Fuego
22 iunie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger