Vei fi uimit unde îşi petrece FUEGO vacanțele şi care sunt LOCURILE PREFERATE ale artistului, ziarulring.ro, 16 iunie 2015

Vei fi uimit unde îşi petrece FUEGO vacanțele şi 
care sunt LOCURILE PREFERATE ale artistului, 
ziarulring.ro, 16 iunie 2015


Pentru artistul Paul Surugiu, cunoscut publicului larg sub numele de Fuego, vacanţa înseamnă evadare. Într-un interviu "ring", el susţine că iubeşte România pe care încearcă să o promoveze aşa cum poate mai bine.

Care sunt criteriile după care îți alegi destinația de vacanță?

Până la urmă, vacanța înseamnă evadare, deci libertate, tocmai de asta trebuie să fie în concordanță cu tine cel din momentul respectiv. Pe lângă acest fapt, dacă dintr-o vacanță rămâi cu un bagaj de amintiri, câteva emoții și poate și cu niște învățăminte, înseamnă că a fost evadarea perfectă, investind astfel, pe termen lung, în fericirea ta. Cum am un program plin și agitat, caut ca vacanța să-mi aducă liniște. În primul rând, prefer comoditatea, prefer destinațiile sigure, care nu mă obligă să-mi asum riscuri prea mari. Mizez pe calitate și pe siguranță. Îmi place, în schimb, să improvizez în teritoriu și să descopăr culturi urbane. De aceea mă gândesc de fiecare dată atent la toate detaliile. Un alt punct important este cel legat de companie. Contează enorm, cred eu, cine te însoțește într-o călătorie și ce îți poți planifica în funcție și de preferințele acestora. Totuși, cum nu-i vacanță în fiecare zi, eu aleg să mă simt bine pe unde merg și să cunosc cât mai multe despre zonele respective.


Unde ai petrecut ultima vacanță și ce te-a impresionat cel mai tare?

Am fost, recent, în Israel și în Marea Britanie. Sunt țări pe care le-am văzut de o mulțime de ori, dar de fiecară dată rămâi uimit de altceva. Spre exemplu, am descoperit acum orașul Haifa, care-i o oază într-o țară aridă și nu foarte primitoare. Sau faptul că musicalurile londoneze, pe care le-am văzut de cel puțin cinci ori pe toate, își modifică forma, scenele, acțiunile.


"România continuă să mă surprindă" 

Ești adeptul vizitării obiectivelor turistice, a vacanțelor active sau a celor în care doar te relaxezi?


Oboseala, miile de kilometri făcuți, programul agitat mă îndeamnă, desigur, către relaxare, către o încărcare sănătoasă a bateriilor cu momente de liniște petrecute în zone pe care nu ai cum să nu le iubești. Numai că eu sunt fire activă și nu prea pot zăbovi mult. Așa că, în viziunea mea, varianta ideală este cea în care, tot pentru relaxare, incluzi și obiective turistice, și monumente urbane, și bucurii, și distracții oferite de agitația orașelor. Nu ai cum să ajungi într-un oraș și să nu punctezi obiectivele cel definesc, să nu cunoști câteva lucruri despre istoria și arhitectura acestuia. Mi s-ar părea o piedere de timp. Așa că vizitez relaxându-mă și mă distrez, provocat fiind de ce-mi oferă noutatea!


Care este destinația la care visezi și de ce?

Într-unul din locurile în care nu am ajuns. Prin natura profesiei mele, am cântat aproape peste tot în lumea aceasta, pentru comunitățile de români, din Europa până în America. Vreau să descopăr marile culturi ale lumii. Să cunosc discrepanțele din India, avangardismul Australiei, enigmele Thailandei și, desigur, frumusețile deșertului arzător din Egipt și Maroc. În fond, destinația perfectă este cea care ne provoacă și ne copleșește.


Colecționezi ceva din vacanțe?

Da! Imagini cu zile frumoase, priviri, emoții, aventuri și tot felul de sentimente pe care le trăiesc alături de oameni dragi. Pe lângă partea aceasta spirituală, colecționez magneți de frigider, având o adevărată colecție, cu piese de prin toate locurile și orașele în care am ajuns. Totodată, caut prin zonele în care ajung și cei mai interesanți clopoței. Dețin cu mândrie o altă colecție interesantă. Și cred în suveniruri. În oferirea lor celor dragi, în păstrarea lor, în amintirea pe care ele le provocoacă atunci când le privim după ani și ani.


Știu că tu îți încurajezi fanii pe Facebook să călătorească în mod frecvent prezentându-le, până la destinații europene, țara lor. Despre ce e vorba și cum vezi tu România ca destinație de vacanță?


Într-adevăr, pe pagina mea de Facebook – Fuego Music Official - spun povești. Despre țară și locurile sale frumoase și îi îndemn, pe cât se poate, să caute, să cunoască, să se bucure de tot din plin în această țară binecuvântată. Credeți-mă, fac țara asta în lung și-n lat de zeci de ori pe an, și tot continuă să mă surprindă. România este o destinație de vacanță europeană. Exceptând drumurile și alte dezavantaje, are suflet, are căldură, tradiție și istorie, spații pitorești, picturi ale naturii, munți semeți, mare învolburată, cultură și ani și ani de bucurie și binecuvântare a autenticității. Vizitați România!


"Aleg vacanța în funcție de ce-mi poate oferi și de ce-i pot oferi și eu. De cele mai multe ori, atunci când am cântat, am ales ca destinație o civilizație europeană sau, poate, cel mult, Tărâmul Făgăduinței." - FUEGO

"Viața în sine trebuie să fie o permanentă călătorie." - FUEGO

Sursa: ziarulring.ro
16 iunie 2015
Sursa foto: FUEGO MUSIC Official 


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger