FUEGO - “Acasă - locul în care mi-am pus în ordine toate visele și-am dat parcă liber tuturor temerilor mele legate de muzică”, FUEGO MUSIC Official, 23 iunie 2015

FUEGO - “Acasă - locul în care mi-am pus în ordine 
toate visele și-am dat parcă liber tuturor temerilor 
mele legate de muzică”, 
FUEGO MUSIC Official, 23 iunie 2015


“Știți, de multe ori mi se întâmplă să mă gândesc acasă, acolo, la locul în care mi-am pus în ordine toate visele și-am dat parcă liber tuturor temerilor mele legate de muzică. Acolo am crescut și m-am format și chiar dacă-i un simplu apartament într-un orășel mic din Ardealul istoric, a adunat laolaltă și bucuriile copilăriei și frământările adolescenței, lacrimile mamei când am plecat, fericiri la revenire precum și o mulțime de povești ale unor cântece de pe la începuturile carierei mele, când, împreună cu Alexandru Malschi și o gașcă de instrumentiști talentați, cântam un pop rock cu atitudine.


Ieri dădeam super ofertă la emoții și la povești. Azi vă spun că sincer mi-e dor de acasă. Până la urmă, acasă e oriunde simți că te regăsești, dar totuși din copilărie până la anii maturizării, locul de suflet rămâne tot cel părintesc. Mai are rost să spun că nu se vinde? Nu cred că-i necesar. Știu doar că mă întorc cu drag la Turda ori de câte ori am ocazia pentru a revedea, ca într-o oglindă, după mai bine de 25 de ani, ce-am fost eu și ce-am ajuns, ce era cândva și ce e acum, ca într-un film peste care trece praful și valurile vieții.


Zi frumoasă și răcoroasă!”
Paul Surugiu - Fuego
23 iunie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger