FUEGO - „Am poposit la Balcic, în Bulgaria, fost pământ românesc - o inundare de culori, un verde ce se îneacă în albastrul mării şi-un aer boem, oprit parcă de timp”, FUEGO MUSIC Official, 26 iunie 2015

FUEGO - „Am poposit la Balcic, în Bulgaria, fost pământ românesc - 
o inundare de culori, un verde ce se îneacă în albastrul mării 
şi-un aer boem, oprit parcă de timp”, 
FUEGO MUSIC Official, 26 iunie 2015

 

“M-ați dat dispărut? Ieri am lipsit motivat şi îmi asum absenţa cu o istorioară legată de-un loc care-i în sine o poveste! 


Am poposit la Balcic, în Bulgaria, fost pământ românesc - o inundare de culori, un verde ce se îneacă în albastrul mării şi-un aer boem, oprit parcă de timp. Tocmai de timpul Reginei Maria a României, o personalitate de mare cinste a întregii culturi românești.


Grădina-i un spectacol şi am descoperit acum de ce iubea regina acest tărâm - pentru felul în care marea sărută inima pământului cu binecuvantarea liniştii sale.


De faptul că întreaga zonă e sursă de inspiratie nici nu mai spun, dar țin să menţionez c-am simțit cum spiritul şi memoria "reginei ostaş" a inimii românești, luptătoare devotată pentru identitatea naţională, s-au impregnat drept imagini ale unor vremuri princiare românești. 


E clar, de vizitat! Zi regala vă doresc!”
Paul Surugiu - Fuego
26 iunie 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger