FUEGO - “Inevitabil viața ta se schimbă atunci când ajungi o persoană publică. Și îți asumi asta de la început”, FUEGO MUSIC Official, 6 iunie 2015

FUEGO - “Inevitabil viața ta se schimbă atunci când 
ajungi o persoană publică. Și îți asumi asta de la început”, 
FUEGO MUSIC Official, 6 iunie 2015


“Oare succesul se măsoară în ceva anume? Îmi permit, cu risc la purtător, să spun că singura modalitate de măsurare este cea personală. Până la urmă, eu cred că ai succes atunci când ești împăcat cu sine, când simți că ți-ai realizat visul și când știi că pe undeva, cumva, munca ta a ajuns să fie apreciată, ascultată și iubită.
Mă întreba cineva recent dacă mă consider vedetă și dacă statutul acesta mi-a schimbat viața. Inevitabil viața ta se schimbă atunci când ajungi o persoană publică. Și îți asumi asta de la început. Privirile celorlalți sunt ațintite asupra ta și nu ai cum să mai păstrezi toate obiceiurile de dinainte. Numai că eu mă consider un om simplu, care cântă, din suflet pentru public. Întâmplător, asta mă pune în fața celorlalți.


Viața mea decurge normal. Îmi fac profesia, compun, cânt. Nu-i nimic spectaculos în a fi persoană publică. Ba dimpotrivă, asta vine și cu dezavantaje. Dar pe lângă asta, eu sunt un norocos, având viața pe care mi-am dorit-o mereu – cântând, având prieteni alături, fericindu-mă de fiecare clipă și răsărit. Așa că, la final, un cântec vesel s-ascultăm!”
Paul Surugiu - Fuego
6 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger