FUEGO - “Indiferent de locurile prin care ajung în ţară, pe scenă, pentru 500-600 de oameni sau pentru 6000, am aceeaşi bucurie a revederii”, FUEGO MUSIC Official, 3 iunie 2015

FUEGO - “Indiferent de locurile prin care ajung în ţară, 
pe scenă, pentru 500-600 de oameni sau pentru 6000, 
am aceeaşi bucurie a revederii”, 
FUEGO MUSIC Official, 3 iunie 2015


Indiferent de locurile prin care ajung în ţară, pe scenă, pentru 500-600 de oameni sau pentru 6000, am aceeaşi bucurie a revederii. Nu prea mai sunt scene, sincer, pe care să nu fi cântat în 20 de ani, dar știu că fiecare concert e o noutate pentru mine, e o provocare, e un sentiment al împlinirii pe care nu-l pot descrie în două, trei vorbe.
De când cu Facebook-ul am tot încercat, m-am gândit, m-am chinuit sa găsesc descrierea ideala a felului în care mă simt eu, un tânăr artist, atunci când urcă pe scenă, sub lumini, în faţa a mii de priviri. N-am găsit-o neapărat şi nu cred că există vreo una. Pot spune, în schimb, că pot cânta pentru oricine, arătând astfel că şi omul simplu şi cel complex, sunt egali în faţa muzicii. Cel puțin a muzicii mele, care nu se adresează unui statut, ci unui suflet sensibil, deschis, iubitor al valorilor autentice.


Şi vă mai şoptesc un secret! Dacă mai ai şi aplauze şi spectatori ce cânta cu tine, te poţi considera pe val! Căci valul îl oferă, în fond, tot publicul, nu radiourile, nici industria...
Vă doresc zi de vară răcoroasă, amintindu-vă că cel mai bun răcoritor e muzica!
Paul Surugiu - Fuego
3 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger