FUEGO - “IA mi-a fost alături în câteva din momentele de aur”, FUEGO MUSIC Official, 24 iunie 2015

FUEGO - “IA mi-a fost alături în câteva din momentele de aur”, 
FUEGO MUSIC Official, 24 iunie 2015


“Povestea asta cu IA românească mă intrigă. Tare mă bucur că avem o zi în care există un pretext s-o celebrăm, dar ar trebui purtată mai des, și de femei și de bărbați, ar trebui promovată și arătată tuturor ca un bun inestimabil al poporului românesc. IA mi-a fost alături în câteva din momentele de aur petrecute pe scenă, ori la Chișinău, alături de maestrul Botgros, ori la emisiunea “O DATĂ-N VIAȚĂ”, ori atunci când prezentam o emisiune folclorică la începuturile carierei mele.


Azi e Ziua Universală a IEI. Atenție, a IEI ROMÂNEȘTI. Pentru că ne aparține și pentru că trebuie să ne mândrim cu faptul că avem un costum popular așa cum altul nu-i pe lumea asta, cu tradiție și istorie în el și cu frumusețile țării, din toate zonele geografice, surprinse pe acei câțiva centimetri de pânză. 


Ne identificăm cu IA și nu, nu suntem deloc țărani sau demodați dacă alegem să purtăm, nu doar azi, ia sau costumul tradițional românesc. Am căutat și-am răscolit să găsesc ceva imagini cu mine în ie. Există de pe scenă, dar am găsit un interviu vechi, în revista ACASĂ MAGAZIN, acolo unde am făcut o întreagă ședință foto în port popular. Așa că zic să ne purtăm românește!
Mai ales că azi sunt și Sânzienele și Nașterea Sfântului Ioan Botezătorul!”
Paul Surugiu - Fuego
24 IUNIE 2015


Postat de:
https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger