FUEGO - “Improvizaţia m-a salvat din multe încurcături, pe scenă”, FUEGO MUSIC Official, 4 iunie 2015

FUEGO - “Improvizaţia m-a salvat din multe 
încurcături, pe scenă”, 
FUEGO MUSIC Official, 4 iunie 2015


“Iată că uneori viaţa ne lasă să ne imaginăm tot felul de lucruri despre noi şi cum va fi, ajungând ca, în final, să ne surprindă în totalitate.
Aşa se face că niciodată planurile de acasă nu se potrivesc cu cele din târg. Cel puţin, nu la mine! Stabilesc eu ceva, dar zău că la întâlnirea cu voi, în momentul în care mă las cuprins de febra pasiunii muzicale, uit de tot şi improvizez. Asta-i şi cheia unei reuşite. În viaţă, oricât de clare ar fi episoadele, trebuie să improvizezi, căci nu există scenarist, iar sfârşitul etapei îti aparţine cu siguranţă.
Am uitat versuri şi le-am adaptat apoi, m-am trezit cu oamenii alături de mine şi, cel mai spectaculos este că am rămas fără curent, în timpul show-ului, la Chişinău, într-o sală de 2500 de oameni. Şi nu câteva minute, ci patruzeci şi cinci, în care, improvizând, am încercat să-mi ţin publicul aproape, fără să mă panichez.


Viaţa are surprize, iar eu am una pentru voi, duminică seara, de la 20.00, timp de o oră şi ceva, urmăriţi, pe Favorit TV, muzica mea ambalată într-o ediţie specială.
Zi de vis!”
Paul Surugiu - Fuego
4 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger