FUEGO – “Oricât aș fi de obosit, îmi place să mă opresc pentru câteva clipe să mă încarc cu bogăția supremă a țării mele – natura”, FUEGO MUSIC Official, 7 iunie 2015

FUEGO – “Oricât aș fi de obosit, îmi place să mă 
opresc pentru câteva clipe să mă încarc cu bogăția 
supremă a țării mele – natura”,  
FUEGO MUSIC Official, 7 iunie 2015


“Nu-i surpriză că străbat țara în lung și-n lat. N-am făcut un calcul exact, dar vorbim deja de ordinul sutelor de mii de kilometri în activitatea mea din ultimii ani. Dar oricât aș fi de obosit, tot îmi place să mă opresc pentru câteva clipe să mă încarc cu bogăția supremă a țării mele – natura.


Zău c-ar trebui să fie exploatată și chiar mulți dintre colegii mei ar trebui să aibă în vedere asta atunci când fac ședințe foto. Pentru că-i prag de vară și weekend călduros, vă transmit o parte din belșugul României. N-am stricat, să știți, cultura de grâu, da-i mare lucru să vezi, pe distanțe lungi, plantații întregi ce te liniștesc prin felul în care se îngână cu soarele, la asfințit. Nu știu cum se face, dar la asfințit, țara noastră e mai semeață, e mai îmbelșugată.


În case belșug eu vă pot aduce doar prin muzica mea. Nu-i poate cea mai mare fericire, dar știu eu că alină și sporește cumva binele. De asta vreau să ne fie bine și să ne bucurăm împreună de tot ce ne oferă România, pentru a vedea apoi ce putem îndrepta la ea, acolo unde este cazul, și la noi. Așadar, s-aveți zi liniștită! Seara o petreceți cu mine, pe Favorit Tv, de la ora 20.00! Până atunci ne delectăm cu romantism! Să fie belșug!”
Paul Surugiu – Fuego
7 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger