FUEGO - “Povestea din spatele creației este cea care definește o reușită”, FUEGO MUSIC Official, 10 iunie 2015

FUEGO - “Povestea din spatele creației este cea care
 definește o reușită”, 
FUEGO MUSIC Official, 10 iunie 2015


“Ca într-un labirint, în existența noastră avem parte de tot soiul de încercări, care de care mai intense. Le țesem, se țes, și reușim oarecum să trecem peste toate, puțin șifonați, dar cu o imensă satisfacție - aceea că suntem suficient de puternici și raționali încât să putem străbate lecțiile primite.
M-am adaptat și eu mai nou, principiului "selfie". M-am pozat într-o grădină, gândindu-mă la felul în care e facută natura umană, ca un labirint între bucurii și dezamăgiri, fugind în permanență unele după altele. Cred că pozele făcute de tine însuti transmit mai mult! În fond, fotografia asta face - imortalizează trăiri și pune în peliculă zâmbetul.
Ca în muzică! Povestea din spatele creației este cea care definește o reușită. Ceea ce vă doresc și eu – povești reușite printre muzici de împlinire! Dacă printre ele se află și muzica mea, m-aș bucura! Îmi permit, totuși, să vin și azi cu o sugestie!
Seară de relaxare să avem cu toții!”
Paul Surugiu - Fuego
10 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger