FUEGO - "O barieră pusă în calea visului deschide o nouă poartă a voinței", FUEGO MUSIC Official, 16 iunie 2015

FUEGO - "O barieră pusă în calea visului deschide o 
nouă poartă a voinței", 
FUEGO MUSIC Official, 16 iunie 2015


“Ne lovim de ziduri atunci când încercăm să izbutim. Ni se închid poteci și ni se pare oarecum că toată lumea conlucrează împotriva noastră. N-am crezut niciodată că un zid nu poate fi doborât dacă îți dorești cu ardoare. Vă mărturisesc că am întâmpinat o mulțime de piedici. Mulți mi-au spus să mă las de cântat, că nu voi realiza nimic, că există deja artiști ca și mine, că nu voi putea trăi bucuria de a avea propriul meu public.
I-am lăsat să ridice zidul și mi-am văzut de drum. Până la urmă, o barieră pusă în calea visului deschide o nouă poartă a voinței. Și așa, încurajat oarecum de cei ce nu mi-au acordat girul lor, am răzbit, m-am chinuit, am învățat și-am muncit și iată-mă aici, scriindu-vă în această dimineață în care soarele are din nou planuri mari cu noi.
Nu renunțați la vise oricât de multe piedici ar apărea pe parcurs. Luptați cu ei, luptați cu voi și credeți în puterea voastră.
Imaginea de mai jos m-a purtat cu gândul la începuturi când visam. Azi îmi doresc să măresc visul și să-l duc mai departe prin voi. Între timp, am adunat ceva muzică de suflet, iar din marea colecție vă dăruiesc azi o altă poveste, despre dragoste, scrisă de Ilie Gorincioi, un talentat compozitor basarabean, pe versurile lui Iurie Palanciuc.”
Paul Surugiu - Fuego
16 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger