FUEGO – “Încerc să-mi construiesc un colț de rai în care să-mi găsesc inspirația”, FUEGO MUSIC Official, 18 iunie 2015

FUEGO - “Încerc să-mi construiesc un colț de rai în 
care să-mi găsesc inspirația”, 
FUEGO MUSIC Official, 18 iunie 2015


“V-am povestit că mai nou mi-am descoperit alte hobby-uri. Unul dintre ele e grădinăritul. Expert nu devin și nici timp prea mult nu am pentru asta, în schimb mă relaxează și m-a provocat să-mi doresc să aflu mai mult despre plante, flori și arbuști.
Încerc să-mi construiesc un colț de rai în care să-mi găsesc inspirația și sincer vă spun că-i o activitate care nu te solicită prea mult, dar care îți aduce suficiente satisfacții cât să te simți deconectat complet de toată lumea plină de stres și informație.


De asta cred că atunci când, din întâmplare, simțim că nu ne regăsim, cuprinzându-ne plictiseala, e bine să ne uităm în jur și ne vom da seama că putem face lucruri diverse pentru noi, găsind noi pasiuni. Eu m-am pus la punct cu informațiile, iar în prezent sunt în perioada în care caut să văd cât mai multe tipuri de grădini. Timpul e din ce în ce mai scurt și dacă nu facem nimic să-l fructificăm în favoarea noastră, ajungem mai apoi în situația în care ni se va întoarce împotrivă.


Așa că vă propun să căutați noi plăceri și bucurii mici în ceea ce vă înconjoară. Fără să uitați de muzică desigur. Ea ne va fi alături în permanență!”
Paul Surugiu – Fuego
18 iunie 2015


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRoman 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger