FUEGO - “De dimineaţă mi-am adus aminte de copilărie”, FUEGO MUSIC Official, 4 aprilie 2015

FUEGO - “De dimineaţă mi-am adus aminte de 
copilărie”, 
FUEGO MUSIC Official, 4 aprilie 2015


"Mai nou, Facebook-ul a devenit pentru mine o modalitate de a mă exprima. Şi-mi place să fiu un caz atipic! Ştiu că-i mai simplu şi mai comod să oferim poze fără mesaj doar pentru a ne arăta şi a ne aprecia alţii, dar mai ştiu că, întotdeauna, poveştile mele vor avea public şi ştiu că voi aşteptaţi asta de la mine, pentru că mi-s eu aici, sincer, cu preocupări normale, dar care să-mi facă viaţa mai frumoasă!


De dimineaţă mi-am adus aminte de copilărie. Cât mai munceam eu, la propriu, să car chitara în spate! Profesorul meu, Nelu Gherman, un om de aur şi un talentat compozitor, făcea tot posibilul să mă determine să-mi placă, numai că eu, cu gândul la muzică, nu ma prea aveam bine cu chitara, care era şi grea şi care nu-mi prea dădea voie să improvizez. Până la urmă am prins câteva acorduri, ştiu ceva melodii, dar am renunţat pentru că mi-am zis că trebuie să fac, inclusiv în muzică, ce-mi place şi la ce mă pricep cu adevărat. Dar parcă, pe undeva, duc dorul chitarei... De asta am şi cântat-o de atâtea ori!
S-avem zi de soare!"
Paul Surugiu - Fuego
4 aprilie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger