FUEGO - “Au existat de la început legături de chimie între mine și linia melodică”, FUEGO MUSIC Official, 14 aprilie 2015

FUEGO - “Au existat de la început legături de
 chimie între mine și linia melodică”, 
FUEGO MUSIC Official, 14 aprilie 2015


Există pe lume cuvinte ce pot descrie muzica și sunete ce nu mai au nevoie de nici un cuvânt care să le știrbească frumusețea. Mi-am dat seama în perioada sărbătorilor, că nimic nu poate face să strălucească un cântec care-i construit din start cu statut de capodoperă. Vedeți voi, eu am 600 de piese. Pentru unii sunt multe, știu. Nu le cânt pe toate și mai mult ca sigur sunt și cântece care nu-mi mai plac. Dar e firesc să țin la ele!


În schimb au existat de la început legături de chimie între mine și linia melodică, și-am știut că acel fragment de artă va fi intact în mintea admiratorilor mei, peste vremi. Mi-e foarte greu să fac acum o alegere între toate creațiile ce le-am cântat, pe parcursul anilor. În ele stau ore de compoziție, de inspirație, texte, și ar fi nedrept dacă aș renunța la unele. Așa că am aplicat un alt criteriu. Am zis simplu - ce-i mai bun, ce-a plăcut mai mult, ce-a rămas și sigur va rămâne. Iar asta vi se datorează vouă, cei care faceți un cântec să devină șlagăr.
Mai sunt câteva zile până la turneul TRĂIESC, în care sper să vă placă ce-am ales. Azi vă spun unul dintre momente - cântec sublim, succes al carierei mele, o perioadă de care sincer mi-e dor!
Paul Surugiu - Fuego
14 aprilie 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger