VIDEO/FUEGO invitatul special al lui Cristi Brancu la "Agentul VIP", Antena Stars, în ediţia specială din Vinerea Mare, 10 aprilie 2015

VIDEO/FUEGO invitatul special al lui Cristi Brancu
 la "Agentul VIP", Antena Stars, în ediţia specială
 din Vinerea Mare, 10 aprilie 2015


„În Vinerea Mare ne gândim la noi, la spiritualitate, la iubirea ce arde pentru a ne fi bine, la toate sacrificiile ce ne definesc acum. Fiind zi mare, mi-am zis că nu o putem rata așa, cu una cu două. Astfel că, în seara aceasta, într-o ediție specială, mă vedeți la CRISTIAN BRANCU în emisiune, un profesionist și un prieten pe care te poți baza indiferent de moment. 


Normal că pe ANTENA STARS. Imediat după ora 22.00, la Agentul VIP. Muzica specială se va auzi astă seară, iar eu voi povesti despre mine, dezinvolt. Atenție! Am vorbit din nou despre voi, cei mai speciali admiratori aflați pe o pagină de Facebook, o familie mare și unită prin cântec.


Știți, eu am vrut să cânt încă de mic și parcă nu mă vedeam făcând altceva. Cu voință cât pentru a trece Carpații, cu imagini despre mâine, cu fotografii întipărite despre cum va fi, mi-am zis că trebuie să lupt, că trebuie să ard, că nu-i corect să mă las înfrânt de nimic.
Muzica-mi era sfătuitor. Ei îi spuneam ce simțeam, cu ea am plâns, ei m-am dăruit, ea îmi este cel mai bun prieten și peste ani tot dânsa va sta la căpătâiul meu, vorbind despre ce-am însemnat eu pe-această lume. Și nu, nu m-am lăsat doborât atunci când potecile de aur se îngustau, n-am stat și nu mi-am lăsat temerile să mă facă să renunț.”
Paul Surugiu - Fuego
10 aprilie 2015

Fuego - "Cât trăim"
Muzica: Paul Surugiu - Fuego
Versuri: Acad. Nicolae Dabija
Orchestraţie: Ivan Linkovskii


Fuego - "O căsuţă la marginea satului"
Muzica & Versuri: Marina Voica
Album dublu CD: "O lacrimă de cântec", Euromusic Studio Cluj-Napoca, 2013


Fuego - "Inimă de mamă, inimă de tată"
Muzica: I. Aldea Teodorovici
Versuri: D. Matcovschi
Album "Lacrimi", Euromusic Studio Cluj-Napoca, 2011


Fuego - "Norocul meu"
Muzica: Yan Raiburg
Versuri: Grigore Vieru & Carmen Aldea Vlad
Album: "Cântaţi cu mine", Euromusic Studio Cluj Napoca, 2009

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger