FUEGO - SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE MAESTRUL JOLT KERESTELY, FUEGO MUSIC Official, 26 aprilie 2015

FUEGO - SCRISOARE DESCHISĂ CĂTRE 
MAESTRUL JOLT KERESTELY,  
FUEGO MUSIC Official, 26 aprilie 2015


“NEA JOLY,
Ești o încântare. Și să mă fi întrebat vreodată cineva dacă măestria se poate combina cu simplitatea, cu voioșia și boemia, tot n-aș fi știut ce răspuns să-i dau până zilele acestea, când ai acceptat cu bucurie să mă însoțești în turneul național “TRĂIESC!”. Mă uimești! La propriu, prin vitalitatea și energia ce ne copleșește pe noi, cei mai tineri!
Peste toate trebuie să-ți mărturisesc, dar așa, să nu ne audă prea multă lume, că prin tine am găsit calea artistică și tot prin tine, mai nou, m-am regăsit din punct de vedere artistic, după ce-am realizat albumul “STEAUA MEA”. Nu vă fie cu supărare, dar eu chiar îmi doresc să-mi fiți aproape mult timp, furând din bunătatea care inspiră, din „lumea de dragoste” ce vă cuprinde de dimineața până seara.


Știu că sunteți modest, dar trebuie să-mi permiteți să le spun oamenilor că aveți cel mai frumos și mai altruist caracter ce mi-a fost dat să întâlnesc. Și mai dețineți ceva ce mulți au pierdut, iar alții nici nu au avut vreodată - omenia, pe care nu o acordați celor din jur în doze mici, ci în cantitate mare, pentru că vi-i dat ca lumea să vă iubească pentru tot ce sunteți. Și-am văzut asta în țară, amândoi! Lumea vă prețuiește, vă respectă cântecele și muzicalitatea și vă consideră, pentru eternitate, unul dintre cei mai măreți melodiști ai României.
Eu v-aș scrie multe, dar scrisoarea asta n-o vreau neapărat o epistolă laudativă ori demonstrativă. Vreau să pun în ea o parte din sufletul meu. Care vă mulțumește, care vă iubește și care vă spune că este PAUL SURUGIU - FUEGO, pentru că maestrul JOLT KERESTELY i-a întins o mână la timp, pentru că-l iubește și pentru că a văzut, în ani, în el, un posibil succes. Adaug cu onoare faptul că sunt împlinit că v-am cunoscut și familia, care-i asemeni dumneavoastră, un stop-cadru al fericirii. 


Recunoștința mea e veșnică și vă promit că la pas, de-acum, ca și până acum, noi vom merge artistic, pentru că lumea mă vrea cântându-vă, iar pe dumneavoastră vă dorește și prin glasul meu. Atenție, aveți abia o viață dăruită cântecului românesc, mai aveți vreo câteva de oferit!”
Paul Ciprian Surugiu - Fuego
26 aprilie 2015

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger