FUEGO - “Fug acum spre Chișinău. Publicul drag de acolo mă așteaptă să le spun povestea TRĂIESC!”, FUEGO MUSIC Official, 29 aprilie 2015

FUEGO - “Fug acum spre Chișinău. 
Publicul drag de acolo mă așteaptă să le spun povestea TRĂIESC!”, 
FUEGO MUSIC Official, 29 aprilie 2015


“Așa-mi place la mine la spectacole, de nu vă dați seama! De ce? Lăsăm la o parte bucuria mea de a fi pe scenă, de a cânta live, de a primi aplauze și a face oamenii fericiți. Îmi place pentru că lumea cântă și simte fiecare vers. Vin acolo să uite de cotidian, măcar o fracțiune de timp. Și uite așa moldovenii conduc iar și iar. De la Iași la Bacău, Focșani și Bârlad, toți au cântat, de zici că eram eu la concertul unui cor de profesioniști.


Aseară m-a primit Adjudul, patria Angelei Gheorghiu și a marelui om de televiziune Tudor Vornicu, la Casa de Cultură ce-i poartă numele. Am fost onorat să fiu cel care taie panglica, după renovare. În semn de mulțumire, ei mi-au oferit și-o diplomă. Și nu una oarecare, ci una care-mi amintește că am cântat de peste 40 de ori, în 15 ani, la ADJUD pe scenă.
Da-mi face plăcere, sincer. Pentru că aici este director un om minunat – DOMNUL CATANĂ. 


Toți artiștii îl cunosc, de la cei de cândva, până la mai tinerii mei colegi și știu că-i mai mult decât pâinea lui Dumnezeu. Și vă spun pe cuvânt că am fost în 20 de ani în mai toate sălile și casele de cultură, sindicate și polivalente din țară. La nea Catană e modest poate, dar e lacrimă de curat, e cald și bine, e primitor și ne așteaptă cu o cafea caldă și o vorbă ce te unge pe suflet. Ca-n Moldova! 


Fug acum spre Chișinău. Publicul drag de acolo mă așteaptă să le spun povestea TRĂIESC. Zi de vis!”
Paul Surugiu - Fuego
29 aprilie 2015


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger