FUEGO invitat special la ediția aniversară dedicată Doamnei cântecului popular românesc IRINA LOGHIN, la “Opriţi timpul!”, pe Naţional TV, 19 aprilie 2015

FUEGO invitat special la ediția aniversară 
dedicată Doamnei cântecului popular românesc IRINA LOGHIN, 
la “Opriţi timpul!”, pe Naţional TV, 19 aprilie 2015


Astăzi, de la ora 14.00 am "OPRIT TIMPUL!" pe Naţional TV, alături de artişti de valoare: CORINA CHIRIAC şi invitaţi de marcă - IRINA LOGHIN şi FUEGO
"Opriti timpul" are la baza povestea vietii unei persoane de notorietate din showbiz-ul romanesc. În această după-amiază de sărbătoare, Corina Chiriac a adus în prim-plan o artistă de care noi românii suntem mândri - IRINA LOGHIN, conturând o adevărată poveste de viaţă.
Am "Oprit timpul!" şi am ascultat o poveste spusă şi cantată atât de frumos! O voce de aur ajunsa la momentul de aur al carierei sale - IRINA LOGHIN.


"Ca să ajung să spun azi fără menajamente, un deplin TRĂIESC artistic, e și datorită faptului că pe tot parcursul meu, mi-au apărut în cale oameni de-un frumos spectaculos, înțelepți, mânuitori ai experiențelor și darnici în a oferi ce știu și altora.
Un astfel de dar am primit eu de la doamna IRINA LOGHIN. Întâlnirea și colaborarea cu dânsa, ce ține de mai bine de 10 ani, a născut o prietenie. Eu am învățat de la ea că-i măreț să respecți folclorul, să iubești publicul ce te va răsplăti în ani cu toată aprecierea sa, să asculți și să încerci să devii cumpătat.
I-am mulțumit de multe ori și-o voi face mereu căci datorită ei, lumea mea muzicală a căpătat și o altă nuanță, autentică. Duminică aduc aprecierea în cadru organizat, la NAȚIONAL TV, la emisiunea OPRIȚI TIMPUL, realizată de îndrăgita CORINA CHIRIAC, atunci când Irina Loghin este celebrată pentru toată activitatea sa. Povestim cele mai frumoase întâmplări, cântăm cel mai recent duet, iar eu vă povestesc de turneu și vă ofer, din nou, super single-ul GOODBYE. Așadar, nu ratați o ediție specială în care vrem la propriu să oprim timpul, duminică, de la ora 14.00, la NAȚIONAL TV!"
Paul Surugiu - Fuego


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger