FUEGO „Prietenii sunt comori care ne fac mai buni…”, FUEGO MUSIC Official, 28 octombrie 2014

FUEGO „Prietenii sunt comori care ne fac mai buni…”, 
FUEGO MUSIC Official, 28 octombrie 2014
  

“Pe oriunde ajung în România mare și frumoasă, găsesc oameni minunați, pe care mi-i fac prieteni. Sunt fericitul posesor al unui număr impresionant de prieteni, suflete care fac parte din povestea mea și care mă fac să vibrez, indiferent de locul în care ne aflăm.


Recent am cunoscut o serie de prieteni care m-au făcut să exclam că meseria asta de artist are părți atât de frumoase. Primii, lipoveni. Cu suflet primitor, cu sânge rus și pasiune pentru viață cât zece. 


Am cântat pentru ei și în rusă, și m-am pozat alături de două ansambluri autentice din zona. E formidabil să vezi că în același spațiu, fără menajamente și preconcepții, conviețuiesc atâtea culturi, de la lipoveni la turci, la tătari și români.


Se spune deseori că publicul din orașele mici este mai reticient, mai puțin obișnuit cu spectacolele și liniștit în comparație cu agitația celor din orașele mari. Acest lucru a fost demontat la Isaccea. Am simțit că suntem o gașcă mare de prieteni. Ne-am distrat, am cântat și am dansat.


Cred, dragii mei, că prietenii sunt comori care ne fac mai buni. Într-adevăr, cei adevărați, pe care să te poți baza și care să-ți fie sprijin sunt în număr limitat, dar am impresia că asta dă culoare vieții. Tare-i bine cu prietenii!


Am parte de la prietenii mei de echilibru, răbdare, liniște, esențiale în perioadele agitate ale vieții mele, iar faptele mele servesc ca mulțumire pentru prietenia ce mi-e alături, ca aliat, în lumea plină de judecători.”
Paul Surugiu - Fuego
28 octombrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRomania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger