FUEGO - “Anii mei de liceu au fost coloraţi. Au cuprins vise, cântece de viață și oameni...”, FUEGO MUSIC Official, 20 octombrie 2014

FUEGO - “Anii mei de liceu au fost coloraţi. 
Au cuprins vise, cântece de viață și oameni...”, 
FUEGO MUSIC Official, 20 octombrie 2014


"Facebook-ul a mai adus o premieră în viaţa mea. Am reuşit să găsesc oameni deosebiţi din trecutul meu, colegi dragi pe care nu i-am mai văzut din vremea liceului. Anii şi-au pus amprenta asupra noastră. În seara asta am primit un mesaj emoţionant de la ANY, o prietenă din liceu. Şi aşa mi-am adus aminte de fermecătorii ani de liceu.
Câtă nonşalanţă! Şi cum au trecut anii, lăsând în urma lor cele mai dragi amintiri… Vreme a descoperirilor, a distracţiilor, anii de liceu sunt exact perioada în care avem vise în buzunar, dar le cheltuiam cu rost, aşteptând ca restul să vină peste vremi. Mergeam pe la spectacole şi apoi, cu multă determinare, mergeam la şcoală. 


Amintirile acestea, păstrate în fotografii vechi, te repun pe picioare atunci când simţi apăsarea trecerii ireversibile a timpului. Anii mei de liceu au fost coloraţi. Au cuprins şi dezamăgiri, reuşite, pozne, note mari şi, inevitabil, note mici, vise, cântece de viaţă şi oameni. Oameni pe care-i păstrez în inima mea pentru totdeauna.
Am fost o generaţie care prindea schimbarea şi ne-am schimbat pe noi. Ne-am făcut unii pe alţii mai buni, crescând împreună. Soarta ne-a purtat pe căi diferite, dar nu ne-a luat şi imaginile. Eu am păstrat totul în albume. Pe Any, pe Dănuca, pe Viorica le-am avut la îndemână şi vi le arăt şi vouă. Eu? Nu cred că sunt prea greu de recunoscut. 


Pentru că anii de liceu au în ei lumină şi muzică cât pentru un cântec veşnic, trebuia inventată o piesă care să vorbească despre asta. Şi o voce care să o spună lin, povestind despre emoţiile la română… Stela şi marele BOGARDO!" 
Paul Surugiu - Fuego
20 octombrie 2014


Pentru mai multe noutăţi accesaţi pagina oficială de facebook a artistului: FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger