FUEGO - „Muzica s-a unit cu spiritualitatea”, FUEGO MUSIC Official, 26 octombrie 2014

FUEGO - „Muzica s-a unit cu spiritualitatea”, 
FUEGO MUSIC Official, 26 octombrie 2014


"Astăzi, de dimineaţă, cu o oră în plus adăugată somnului, am trăit un moment minunat, de o încărcare spirituală formidabilă. Aflându-mă în tărâmul de vis al Dobrogei, desăvârşit de virtuţi, de Dunărea gânditoare şi învolburată, de Marea Neagră care adună România în valurile-i nostalgice, în zi de sărbătoare, de Sf. Dumitru, am mers la biserică.


Am fost aşteptat în stil tradiţional românesc, cu pâine şi sare. Şi-un vin proaspăt cules, din vii bogate.
Dulce precum au fost şi oamenii care stăteau cu sufletul aproape. Am creat o legătură ce nu poate fi descrisă. 


Am cântat, am recitat, dându-ne seama împreună că ne trebuie atât de puţin pentru a fi fericiţi.
Emblemă şi exemplu pentru noi, oamenii curaţi percep simplitatea ca o bucurie în care e duminică de sărbătoare în permanenţă.



Moment unic! Cred că muzica s-a unit cu spiritualitatea.
Spre final, am urat, prin cântec, ani mulţi tuturor celor ce îşi sărbătoresc onomastica!"
Paul Surugiu - Fuego
26 octombrie 2014


Pentru mai multe noutăţi privind activitatea lui Fuego, accesaţi şi daţi like paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
26 octombrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger