FUEGO - “Cântecul e mai ceva decât un pansament pentru o rană deschisă de lacrimi… e alinare”, FUEGO MUSIC Official, 16 octombrie 2014

FUEGO - “Cântecul e mai ceva decât un pansament
 pentru o rană deschisă de lacrimi… e alinare”
FUEGO MUSIC Official, 16 octombrie 2014


"Cântecul. E desigur, mai ceva decât un pansament pentru o rană deschisă de lacrimi. E alinare, dar e în același timp și un motiv de a ne ambiționa. Încă de copil, de când îmi doream să cânt pe scenele mari ale țării, aveam un țel. Acela de a face ca muzica mea să aline, dar și să motiveze oamenii.


Am strâns vreo 600 de cântece. Multe sunt colinde. Oamenii vin și-mi spun că sunt liniște, veselie, împlinire și compătimire. Alții spun că îi ambiționează versul. Asta am și vrut mereu. Ca muzica mea să transmită un mesaj. De orice gen. Așa cred eu că se face muzica. Se pune accentul pe mesajul transmis. Indiferent de ceea ce vrei să transmiți, trebuie să o faci cu versul la purtător.


Poate că de asta uneori, noi, cei ce am ales calea cu adevărat emblematică a artei, și anume muzica cu vers și melodie, nu am fost în centrul atenției. Dar am refuzat compromisurile. Și cred eu că am câștigat dragostea unui public care ne iubește. Eu sunt unul dintre norocoșii pe care oamenii din întreaga țară îi iubește. Fie că sunt simpli sau pretențioși, le simt bucuria atunci când vin la cabină.
Voci există multe. Care au tehnică, care transmit, care oferă un spectacol prin banale sunete.
Dar oameni care cântă și care-și pun inima la înaintare, ca scut, sunt puțini. Sinceritatea bate orice opreliște. În cazul meu, publicul simte asta. Și atunci eu îmi ating scopul. Fie că unora le place iar altora nu, publicul meu, cel pe care-l respect pentru faptul ca de două ori pe an, în orașele în care ajung cu turneul național, vine la spectacol, plătind, în semn de dragoste, bilet, este exact ce-și poate dori un artist. Nimic mai mult! Asta e fericirea mea!"
Paul Surugiu - Fuego
16 octombrie 2014


Pentru mai multe noutăţi accesaţi pagina oficială de facebook a artistului: FUEGO MUSIC Official


Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
16 octombrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger