Cum gustă FUEGO glumele care se fac despre el, ro.celebrity, 28 octombrie 2014


Cum gustă FUEGO glumele care se fac despre el,
ro.celebrity, 28 octombrie 2014




Fiul de suflet al Irinei Loghin a fost invitat la „Dincolo de aparențe” unde a vorbit despre cât de fericit se simte să aibă un public atât de numeros, dar și despre grijile și glumele care se fac despre el.


„Tu în continuare împodobeşti bradul cu mama ta?” a vrut să ştie gazda emisiunii.

„Din păcate, nu. De mulţi ani nu mai fac Crăciunul în familie pentru că atunci am multe concerte. În ianuarie e pentru mine Crăciun”, a spus cântăreţul. 

Despre admiratoarele sale, Fuego declară că nu îl asaltează cu bileţele de dragoste şi nici cu numere de telefon, ci mai mult cu daruri, extrem de interesante și de amuzante: 

„Primesc fel de fel de cadouri şi la scenă, şi la cabină. De exemplu, la Chişinău, la ultimul concert de acolo, am primit o pereche de pantofi numărul 44, deşi eu port 41”, a declarat amuzat Paul Surugiu.

Chiar dacă se fac multe glume despre piesa de Crăciun a lui Fuego, acesta a râs cu poftă la câteva.

„Multe glume nu mi-au plăcut, dar eu pot să trec peste această situație. Tot omul se trage din maimuță, numai Fuego din măicuță. Aceasta a fost cea mai tare glumă. Să-l pui într-o cameră cu zece brazi şi să-i dai doar un singur glob”, este gluma preferată a lui Fuego

Tot o întâmplare petrecută în capitala Republicii Moldova l-a marcat profund și atunci a realizat cât de mult îl iubesc fanii: 

„În timpul unui concert la Palatul National, a fost o pană de curent de vreo 40 de minute. Să rămâi pe scenă, în întuneric, într-o sală plină nu e tocmai ce-ţi doreşti. Am strigat la oameni să-şi aprindă telefoanele mobile, s-a făcut lumină pe scenă şi de nervi am început să cânt: <ş-aşa-mi vine câteodată/ să dau cu cuţitu-n piatră> . Apoi am vorbit mai bine de jumătate de oră şi nimeni nu s-a ridicat să plece. Asta pentru mine a însemnat enorm”, a adăugat cântăreţul.

Autor: Mirela Vlad
Sursa: ro.celebrity


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger