FUEGO - “Meseria de artist e fascinantă”, FUEGO MUSIC Official, 29 octombrie 2014

FUEGO - “Meseria de artist e fascinantă”, 
FUEGO MUSIC Official, 29 octombrie 2014


“Meseria de artist are, în sine, numeroase povești. Unele comice, cu întâmplări și pățanii hazlii, altele onorante, altele mai triste. Dar a fi artist vine la pachet cu numeroase privilegii emoționale. Printre ele, bucuria de a fi în preajma unor personalități marcante, privilegiul de a fi aplaudat de oameni de seamă pentru care apariția ta pe scenă reprezintă o încântare.


Recent, am avut o astfel de întâlnire. Împlinit, după o reîntâlnire cu oaza mea de liniște, publicul, am cunoscut un om de o calitate umană desăvârșită. Personalitate politică marcantă, diplomat, cu suflet boem, prim ministrul Republicii Moldova, Iurie Leancă este o persoană care te inspiră. Am fost onorat să-l am pe scenă alături de mine, fredonând împreună “ CÂNTĂ CUCU, BATĂ-L VINA “. Ulterior, am povestit și m-am bucurat sincer să aflu că se numără printre admiratorii mei.


Ei bine, da, lăsând la o parte toate cele ce înclină balanța ori în stânga ori în dreapta, meseria de artist e fascinantă. Te așează lângă oameni impresionanți. 


Și nu prin funcții sau nume, ci pur și simplu, prin omenia lor, prin felul acela simplu de a se înfățișa în viață, cu onestitate, demnitate, inteligență și bucurie.”
Paul Surugiu - Fuego
29 octombrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official


https://www.facebook.com/FuegoFanClubFuegoRomania 
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger