FUEGO - invitat în emisiunea "HAI-HUI", TVR 2, 30 octombrie 2014, FUEGO MUSIC Official

FUEGO - invitat în emisiunea "HAI-HUI", 
TVR 2, 30 octombrie 2014, 


Astăzi, de la 20.10, Paul Surugiu - Fuego va fi invitatul Marinei Almăşan, fix în platoul lui "HAI, HUI". Vom călători în Spania, în ţara magică a celui mai iubit artist al tuturor timpurilor - Julio Iglesias. Ne va încânta cu o piesă nouă. Surpriză! Vom afla împreună, tot pe la fix 20.10, la TVR2.

“Prieteni dragi, azi m-am hotărât să umblu hai-hui! Stați, nu vă speriați, că nu mă apuc de străbătut străzile fără vreo anumită țintă. Mă opresc fix la TVR 2, în platoul celei mai noi emisiuni moderate de Marina Almășan, HAI-HUI. De la 20.10.


Un proiect minunat, dovadă a lucrului bine făcut, util, cu nenumărate învățăminte. Practic, timp de aproape două ore, călătorești, fără a fi nevoit să ai bilet sau să depui prea mare efort, prin diverse culturi ale lumii, cunoscând tradiții, oameni, povești inedite și locuri ce nu trebuie ratate.
HAI-HUI, în plan muzical, ajung și eu pentru a completa atmosfera călătoriei din Spania. Deși mi-ar fi făcut plăcere să interpretez un cântec de coridă sau o piesă flamenco, am ales să reprezint Spania muzicală prin intermediul celui mai iubit și mai vândut artist spaniol al tuturor timpurilor.

Pe care am avut bucuria să-l întâlnesc acum câțiva ani, întâmplător. Recent, chiar anul acesta, l-am urmărit din nou la concertul său din București. O emblemă a romantismului care m-a inspirat mereu și care este simbol pentru Spania din toate punctele de vedere – JULIO IGLESIAS. Piesa nu vi-o dezvălui, ca să avem totuși și o surpriză.


Julio Iglesias este vocea atâtor povești de dragoste, atâtor istorii de despărțire, încât fiecare interpretare a cântecelor sale capătă din start o anumită greutate. Cu glas cald, a cântat mereu din suflet și a transmis prin atitudine, fără artificii prea mari, un mesaj sensibil și nobil de care s-a îndrăgostit o lume-ntreagă.
Dacă vreți imagine la calitate superioară puteți urmări și pe TVR HD, de la aceeași oră, 20.10.
NU RATAȚI! VĂ AȘTEPT ULTERIOR SĂ-MI POVESTIȚI CUM A FOST INTERPRETAREA. ZI DE VIS!
Paul Surugiu – FUEGO
30 octombrie 2014


Pentru noutăţi privind activitatea artistului Paul Surugiu - Fuego, accesaţi şi daţi Like/Imi place paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger