FUEGO invitat în emisiunea "Dincolo de aparenţe", Antena Stars, duminică, 26 octombrie 2014, FUEGO MUSIC Official, 23 octombrie 2014

FUEGO invitat în emisiunea "Dincolo de aparenţe", 
 Antena Stars, duminică, 26 octombrie 2014, 
FUEGO MUSIC Official, 23 octombrie 2014


"După cum bine ştiţi, nu mă vedeţi prea des în peisajul colorat al televiziunii din România. Apar atunci când e cazul. Şi nu din motive ce ar ţine de o incompatibilitate a mea cu ce se întâmplă, ci pur şi simplu consider că trebuie să apar în faţa publicului meu, cel pe care-l respect, atunci când am ceva de spus, atunci când pot prezenta cum se cuvine munca şi activitatea mea.

Duminică, de la ora 13.00, va fi o astfel de ocazie. Eu - văzut, ascultat, întrebat dincolo de aparenţe. La Antena Stars, la Florentina Fântânaru. O emisiune caldă, prilej de a descoperi noi situaţii şi experienţe din viaţa mea. 

Florentina - o profesionistă, un abil intervievator, a reuşit să transforme emisiunea într-un dialog comic în care am povestit de toate. Şi despre toate, cu lejeritate, cu umor şi multă voie bună. 

Veţi afla şi detalii despre turneul de iarnă, ce începe pe 7 decembrie, a cărui partener media oficial este ANTENA STARS.


NU RATAŢI O EDIŢIE DE ZILE MARI! DINCOLO DE APARENŢE - DUMINICĂ, ORA 13.00, ANTENA STARS!"
Paul Surugiu - FUEGO
23 octombrie 2014


Pentru mai multe noutăţi privind activitatea lui Fuego, accesaţi şi daţi like paginii oficiale de facebook FUEGO MUSIC Official



Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
24 octombrie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger