FUEGO - “E minunat să vezi cum o sală întreagă, plină până la refuz, se ridică în picioare pentru tine, cântă și te aplaudă.” La mulţi ani, Paul Ciprian Surugiu, de Sf. Ciprian!

FUEGO - “E minunat să vezi cum o sală întreagă, 
plină până la refuz, se ridică în picioare 
pentru tine, cântă și te aplaudă.”

La mulţi ani, Paul Ciprian Surugiu, 
astăzi de Sf. Ciprian! 


Bună să vă fie dimineaţa, prieteni! Şi inima la fel de bună! Abia acum am reuşit să distribuim mesajul artistului Paul Surugiu - Fuego, transmis aseară pe pagina oficială - FUEGO MUSIC Official. Mult prea frumos şi mult prea plin de sens pentru a-i împărtăşi gândul în orice moment al zilei. Vă îndemnăm, chiar vă rugăm, să-l recitiţi cu rezonanţă...


“Dragii mei,
Am trăit astăzi o experiență minunată. E un sentiment dintr-acelea care te năpădesc cu emoții pe care nu reușești să le stăpânești prea simplu. Artist fiind de mulți ani, mă stăpânesc, dar vă mărturisesc că e minunat să vezi cum o sală întreagă, plină până la refuz, se ridică în picioare pentru tine, cântă și te aplaudă.
Asta mi s-a mai întâmplat, dar astăzi emoția a fost dublă. În sală erau persoane speciale, manifestarea fiindu-le dedicată lor. Să vezi cum unui om cu experiențe de viață, cu înțelepciune cât dublul vârstei tale, îi curg lacrimile, se înclină în fața ta și găsește în tine și în muzica ta, speranța pentru mâine, e ceva ce nu poate fi descris în cuvinte.


Am avut norocul de a-i inspira pe cei pentru care am un respect suprem. De ce? Pentru că sunt un public pretențios, cu așteptări majore. Oameni pentru care esența este cea mai importantă, iar vârsta și înțelepciunea au făcut ca ei să fie circumspecți cu cei ce nu le sunt pe plac.
Mă bucur de dragostea publicului cu înțelepciune. Și asta am văzut și azi, la Râmnicu Sărat, acolo unde oamenii au simțit că eu le sunt aproape, că-i respect. Și nu doar prin prezența mea pe scenă. Ci și prin muzica mea.
Tocmai de asta am un mesaj pentru toți aceia dintre noi, cei care uneori judecăm sau aruncăm rapid verdicte. Iubiți-i și respectați-i pe cei din altă generație cu voi. Curând, mai devreme sau mai târziu, vom ajunge ca ei, și poate nu vom avea aceeași înțelepciune de a fi indulgenți. Iar peste ani, toți cei ce sunt tineri, vor asculta tot muzica părinților lor, cea care, într-adevăr, este nemuritoare.
Îi mulțumesc domnului primar al Râmnicului Sărat pentru invitația din seara aceasta.”
Paul Surugiu - Fuego


În această "carte" a noastră, cu referire la oricare pagină creată de noi, fanii şi admiratorii artistului, pentru că vă include şi cuprinde într-un "tot", comun şi unitar, este aşternută o pagină de viaţă, un destin, măsurabil în ani, mulţi şi grei, dar frumoşi, o expediţie experimentală istovitoare, dar magică, a sferei artistice, o identitate care se scrie cu propriul său suflet şi cu miros de pământ românesc, o misiune care se povesteşte cu dureri şi bucurii, împliniri şi vise, obstacole şi reuşite. Puţini sunt aceia care o răsfoiesc cu zâmbetul pe buze, dar şi mai mulţi cei care se hrănesc cu paginile-i scrise. Vouă, celor mulţi, vă mulţumim! Pentru că vouă vi se divulgă taina de suflet, de la începuturi spre o nouă zi, ca cea de azi. Noi o păstrăm cu sfinţenie, mărinimie şi bineţe, recunoştinţă, admiraţie şi-atâta bucurie, urmându-i drumul, spre-a lui "vocaţie" supremă, născută din iubire pentru noi.
Unicitatea fragmentului nostru, noi ţesători din existenţa lui, ce înspre el călătorim, nu va ştirbi şi nici surpa-va unicitatea lumii, în esenţă. Şi celor care doar râvnesc o parte din întreg, măsurători de suflete aparent, tot binele din lumea noastră le dorim, cum timpul, din ce-a fost şi ce va fi, certifică absolutul.
Cu recurenţa unui azi, prezent, la fel ca dintr-un ieri şi cu nimic mai diferit, în oricare sistem de referinţă, oricare zi sau gând aţi fi ales, vă mulţumim, frumos, curat şi simplu...

La mulţi ani, Paul Ciprian Surugiu, astăzi de Sf. Ciprian!

Cu prietenie,
Fan Club Fuego Romania

Paul Surugiu - Fuego vă aşteaptă să-i fiţi alături şi pe pagina oficială FUEGO MUSIC Official

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger