FUEGO şi STELA ENACHE - spectacol pe muzica lui Jolt Kerestely, la Piteşti, vineri, 10 octombrie 2014

FUEGO şi STELA ENACHE
spectacol pe muzica lui Jolt Kerestely, 
la Piteşti, vineri, 10 octombrie 2014 


Vineri, 10 octombrie, FUEGO revine la Piteşti, într-un spectacol extraordinar de muzică uşoară dedicat maestrului JOLT KERESTELY. Astfel, începând cu ora 19.00, la Teatrul Alexandru Davila, Fuego va cânta cele mai frumoase piese de pe albumul ”STEAUA MEA”, pe care îl va lansa şi aici, cu acest prilej. Piesele sunt scrise de maestru şi le încununează cariera amândurora.


Iată ce afirma Fuego pe pagina oficială de facebook:

“După cum bine ştiţi, vineri îl sărbătorim pe maestrul KERESTELY la Piteşti. De la ora 19.00, la Teatrul “Alexandru Davila”. Lansăm şi albumul care mă împlineşte.
Colaborarea cu maestrul este asemenea unei desăvârşiri pe care am căpătat-o prin muncă, piesele scrise de el pentru mine, fiind cele ce fac din repertoriul meu unul ce se poate mândri pe deplin cu nişte creaţii demne de coloane sonore.


Piese celebre se vor auzi vineri la PITEŞTI, în interpretarea invitaţilor, membri ai colectivului teatrului. Am fericirea de a vă spune că alături de noi, pe scenă, se va alătura şi marea voce a anilor de liceu, muza marelui compozitor Florin Bogardo, un spirit înalt, un om de excepţie, o interpretă cu atingerea suavă a sensibilităţii - STELA ENACHE.
Vom încerca să conturăm o poveste muzicală, cu câteva din cele mai frumoase şlagăre, piese de referinţă, precum şi cu noile mele creaţii, semnate de maestrul KERESTELY.
VĂ AŞTEPT, AŞADAR, LA PITEŞTI! Pentru ca ziua să fie împlinită vă ofer, în dar, o istorie a muzicii pe partitură, un cântec ce mă defineşte. Semnătura Kerestely.”

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger