FUEGO - "Mărţişorul să vă fie zâmbetul florilor şi gândurilor sincere dăruite sau primite"

Dragii mei,

Timpul parfumat, aroma serilor răcoroase şi mirajul multicolor al florilor îmi creează, în fiecare an, o stare specială. Sursă incontestabilă de lumină sufletească, primăvara dăruieşte un alt veşmânt lumii.
Duioşia cerului de primăvară, blândeţea păsărilor, îmi renasc toate petalele inimii, reamintindu-mi că iubirea înfloreşte acum, cu lacrimi de cântec, înmiresmată de candoarea şi fragilitatea emoţiilor dezgheţate.

 
Vă doresc să aveţi lumină în suflete, să iubiţi cu aceeaşi intensitate tot ce vă înconjoară, să îmbrăţişaţi cu bucurie minunile acestei perioade. Mărţişorul să vă fie zâmbetul florilor şi gândurilor sincere dăruite sau primite.
O primăvară - o floare de dor în suspinul nostru de viaţă!

Paul Surugiu - Fuego


“Din cer coboară primăvara
Golaşă, dar cu trainic rost
Şi va goni, domol, răceala
Şi pâcla iernilor ce-au fost...”



"Setos îţi beau mireasma şi-ţi cuprind obrajii
cu palmele-amândouă cum cuprinzi
în suflet o minune.


Ne arde-apropierea, ochi în ochi, cum stăm
Şi totuşi tu-mi şopteşti: “Mi-aşa de dor de tine!”
Aşa de tainic tu mi-o spui şi dornic, de parc-aş fi
pribeag pe-un alt pământ.


Femeie,
ce mare porţi în inimă şi cine eşti?
Mai cântă-mi înc-odată dorul tău,
să te ascult
şi clipele să-mi pară nişte muguri plini,
din care înfloresc aievea - veşnicii."


Lucian Blaga -“Dorul”
Din volumul “Poemele lumii”, 1919

 
 
Publicat de: Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger