FUEGO - Interviu la TV Moldova 1 în emisiunea "Mesager", Chişinău, 24 februarie 2012

FUEGO despre dragoste...

Duminică, 24 februarie 2013, chiar de Dragobete, vorbind despre iubire, despre tot ce este adevărat şi sfânt în viaţă şi despre dragostea de cântec pe care o împărtăşeşte cu bucurie publicului basarabean, Fuego a acordat, în exclusivitate, un interviu postului naţional de televiziune Moldova 1.


Cu ocazia acestui interviu, Fuego s-a destăinuit, mărturisind cu sinceritate dragostea pe care o nutreşte pentru basarabeni: “Iubesc Basarabia, pentru că oamenii sunt extraordinari de generoşi şi pentru că ei primesc cu bucurie cântecul meu. Poetul Grigore Vieru mi-a dăruit un cântec, muzica şi versurile îi poartă semnătura, care spune aşa: “Chişinăul meu de dor/Eşti frumos şi te ador,/Chişinăul meu de vis/Eu în inimă te-am scris.”. Nu ai cum să nu iubeşti Chişinăul! ”


Fuego onorează cu bucurie evenimentele speciale ale colegilor de scenă din Rep. Moldova, astfel, la începutul săptămânii a fost invitatul special al Maestrului Mihai Ciobanu, care şi-a sărbătorit cei 60 de ani în direct la Moldova 1. A venit să-l felicite pe îndrăgitul interpret de muzică populară, care şi-a aniversat această frumoasă vârstă împreună cu familia, prietenii şi colegii de breaslă.


Referindu-se chiar la acest eveniment important din viaţa maestrului, Fuego a declarat: “Mihai Ciobanu este un mare artist. A primit de la Dumnezeu harul de a cânta. Îl felicit, totodată, pentru decoraţia “Ordinul Republicii”, pe care a primit-o din partea Preşedintelui Republicii Moldova, Nicolae Timofti. Eu am primit cu mare bucurie invitaţia Domniei Sale, pentru că m-a rugat să interpretăm împreună “Casa părintească nu se vinde”, un cântec pe care l-a compus acum mulţi ani şi pe care mi l-a încredinţat să-l cânt în România. M-am bucurat pentru această onoare, pentru că datorită dânsului l-am cunoscut pe poetul Grigore Vieru.”
Deoarece i-a fost pe plac şi formatul emisiunii, Fuego nu a pierdut ocazia să mulţumească postului de televiziune Moldova 1, afirmând: “Un spectacol aşa cum numai TV Moldova 1 ştie să realizeze. De altfel, cele două concerte pe care le-am susţinut anul trecut la Palatul Naţional, în Chişinău, au fost filmate de Moldova 1 şi trebuie să mulţumim acestui post de televiziune. Au fost două spectacole minunate şi eu mă mândresc cu ele. ”
Fuego a amintit telespectatorilor programul spectacolului muzical din 11 martie, în regie proprie, intitulat “Iubirea înfloreşte primăvara”, în care va evolua pe scena Palatului Naţional în acompaniamentul band-ului condus de Maestrul Dorel Burlacu. Artistul promite că va dărui basarabenilor o seară magică: “Voi cânta pentru dumneavoastră cele mai frumoase cântece din repertoriul meu. Va fi o seară, dacă vreţi, magică, cu muzică de suflet, cu muzică romantică pentru publicul meu drag din Basarabia.”
Fuego nu a uitat să povestească despre cel mai fericit şi important moment din cariera lui artistică, care i-a fost dăruit anul trecut de poporul moldovean, cu ocazia conferirii titlului de “Artist al Poporului”: "Cred că Domnul Preşedinte şi-a dorit să-mi ofere acest titlu din partea basarabenilor, pentru că eu îi iubesc de mult timp şi datorită poetului Grigore Vieru am învăţat să-i iubesc şi mai mult....”.
În finalul interviului, Fuego şi-a manifestat iubirea pentru basarabeni rostind crezul său:
“Dacă vrei cu tine, lumina s-o-mpart
Lasă-mă să ard, lasă-mă să ard,
Dacă vrei să ştii ce-am în suflet şi-n gând
Lasă-mă să cânt, lasă-mă să cânt!”
Dragi prieteni, vă invităm să urmăriţi acest interviu, pe care noi l-am privit cu emoţie, ascultând aceste mărturisiri de suflet pe care artistul Fuego le-a oferit basarabenilor.

Sursa: Moldova 1

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger