FUEGO - O nouă seară magică, dintr-un turneu de succes, Piatra Neamţ, 26 martie 2013


Fuego topeşte zăpada târzie, cu “lacrimi de cântec”, la Piatra Neamţ


Deşi primăvara s-a împotmolit din drumul ei cu căldura şi cu renaşteri perpetue, Fuego a străbătut nămeţii târzii aşternuţi peste acoperişul Moldovei şi a poposit, cu al său turneu naţional, pe 26 martie 2013, la Piatra Neamţla Casa Sindicatelor, unde a fost aşteptat cu entuziasm de către cei ce îi iubesc şi îi apreciază muzica şi prestaţiile artistice.
Aceştia au fost martori fideli ai unei serii spectaculare, un regal plin de surprize, printre care lansarea albumului "O lacrimă de cântec" , un dublu CD eveniment, cu 32 de compoziţii în primă audiţie, precum şi admiratori care au scandat, pe tot parcursul evenimentului, numele artistului, unul dintre ei spunând că şi-ar dori să devina Fuego.




Nici această reprezentaţie nu a fost lipsită de momente unice. Astfel că, în timpul spectacolului, mai multe cupluri prezente în sală s-au ridicat şi, pe ritmurile romantice ale creaţiilor muzicale, au dansat pe toată perioada acestuia.
"Piatra Neamţ este unul dintre acele oraşe în care mă simt ca la mine acasă, în Turda mea istorică. Farmecul şi misterul pluteşte în aer, conferind acestor meleaguri, o aură deplină, Aici mi-am început, în urmă cu mulţi ani, drumul meu artistic şi tot aici mi-am făcut o multitudine de prieteni.




Publicul mă răsfaţă de fiecare dată cu aplauze şi pot spune că acum, când iarna şi-a conturat ultimul asediu, am primit cu sufletul deschis bucuria pe care oamenii mi-au transmis-o, emoţia pe care ei au simţit-o când au ascultat în premieră, piesele de pe albumul “O lacrimă de cântec”.
Până la urmă, de la asta am plecat atunci când am schiţat conceptul turneului. Să transmit, prin noile mele cântece, o stare specială, o clipă de sinceritate, o împletire de versuri şi linii melodice aşezate armonios, făurite pentru a readuce un moment de normalitate, de esenţă şi tihnă.” ( Paul Surugiu - Fuego)


La final, Fuego a acordat aproape o oră autografe pentru toţi cei care şi-au dorit să rămână cu o amintire palpabilă de la acest concert. Artistul le-a promis admiratorilor săi că se va reîntoarce cu drag, în decembrie, cu turneul său de colinde.

În esenţă, asta reuşeşte Fuego să săvârşească pe scenă de fiecare data. Să îşi determine publicul fidel să îi urmărească cu interes activitatea şi ulterior, să revină la spectacolele sale.




\
Fotografii realizate de Ana Maria Halalai, o admiratoare a artistului

Publicat de: Fan Club Fuego Romania
http://www.fanclubfuegoromania.com/
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger