FUEGO - spectacol cu casa închisă la Ploieşti - "O lacrimă de cântec" înregistrează succes după succes, 21 martie 2013


Sala Casei de Cultură a Sindicatelor din Ploieşti a devenit aseară, 21 martie, prea mică pentru toţi cei care au venit să-l admire şi să-l aplaude pe Fuego. Aceasta a fost cea de-a doua oprire din cadrul turneului "O lacrimă de cântec", ce îl prezintă pe artist într- o nouă ipostază, aducând un aer proaspăt prin cele mai noi piese, ce sunt incluse pe albumul care poartă aceeași denumire.

Spectacolul s-a desfășurat cu casa închisă, iar audiența a fredonat refrenele îndrăgite. Fuego a schimbat șase ținute vestimentare, create de Doina Levintza, cea care îi asigura costumele pentru fiecare apariție in faţa publicului.
Concertul "O lacrimă de cântec" beneficiază de o abordare matură, a unui interpret ce îmbina cu mult şarm, diferite genuri muzicale. Trecând de la balade la ritmuri alerte, Fuego păstrează o linie comună, toate cântecele sale având ca temă principală iubirea.


Turneul va continua să poposească şi în alte zone ale ţării. Începând de mâine, Moldova va fi cuprinsă de acordurile muzicii romantice, la Galați, apoi Focsani, Adjud, Iași, Piatra Neamț si Bacău.
Iată ce afirmă artistul cu privire la debutul fulminant al acestui turneu: 
"Într-o perioadă în care muzica a devenit obiect de trafic, e mare lucru să mai reuşeşti să aduni într-o sală câteva sute de oameni, care să te asculte şi care să plătească bilet. Simt că publicul mă rasfaţă cu asta şi nu pot decât să le mulţumesc.


Atât la Constanța, cât şi la Ploiești am avut parte de bucurii nespuse când am simțit că oamenii îmi sunt aproape, că îmi știu versurile şi cântă împreuna cu mine, că apreciază ceea ce am vrut să le ofer prin acest spectacol, piese recente, un moment de tăgadă în nebunia zilnică, un nou album şi emoții puternice.

Îmi doresc ca publicul să-mi fie aproape în continuare, căci nimic nu este mai valoros pentru o persoana care trăiește prin şi pentru arta, decât conştientizarea că tot zbuciumul său launtric ajunge acolo unde își propune. "
Fuego pregătește şi alte surprize în turneu. Pe lângă dublul material discografic, săptămâna viitoare acesta va lansa şi DVD- ul "Un suflet românesc în cântece de odinioară".


Publicat de: Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger