FUEGO - “Mama este cel mai mare critic al meu”, ştirile Kanal D, 30 septembrie 2013

FUEGO - "Mama este cel mai mare critic al meu", 
ştirile Kanal D, prezentator Cristian Sabbagh

Fuego a mărturisit că mama îi este cel mai mare critic şi că se pregăteşte să urce pe scena Teatrului “Alexandru Davila” din Piteşti, în calitate de actor, pentru prima dată în viaţa sa.


"De fiecare dată, mama se uită la televizor şi îmi spune ce nu a fost bine. Înainte să urc pe scenă fac vocalize, cânt de unul singur prin cabină. Sunt foarte importante, vocea trebuie să fie încălzită. 

Înainte cu 10 minute de un spectacol mă uit prin ochiul cortinei să văd cum sunt oamenii din sală, dacă sunt veseli sau trişti. Dupa aceea, uiţi de toate şi te dăruieşti publicului. 



Reportaj ştirile "Kanal D" realizat cu ocazia zilei de naştere a artistului Fuego, Christian Sabbagh, 23 august 2013



Voi avea primul spectacol în calitate de actor, pe scena Teatrului “Alexandru Davila”, omagiindu-l pe poetul Grigore Vieru, în spectacolul "TESTAMENT", ce va avea premiera joi, 3 octombrie a.c., la Piteşti. 

Acolo, spectatorul are posibilitatea să mă vadă pe mine, actorul Paul Surugiu, dar şi interpretând piese din repertoriul meu", a marturisit Fuego pentru Kanal D.

Sursa: WowBiz.ro şi Kanal D
30 septembrie 2013

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger