BIS la… premiera “TESTAMENT” - FUEGO, cerut să (în)cânte de două ori, Cotidianul “Argeşul”, 30 septembrie 2013


BIS la… premiera “TESTAMENT”
 FUEGO, cerut să (în)cânte de două ori

Fuego va fi prezent joi la Piteşti

În salba de reprezentaţii artistice prinse în cadrul manifestării Zilele Teatrului “Al. Davila”, joi, 3 octombrie a.c., este programată, la ora 18.00, premiera “Testament”, un omagiu adus de Paul Surugiu (Fuego) poetului Grigore Vieru.

Pentru că biletele s-au epuizat deja, de comun acord cu conducerea teatrului, artistul a decis să repete spectacolul, în aceeaşi seară, de la ora 20.00 (biletul costă 15 lei).


În cadrul spectacolului extraordinar va fi lansat volumul “Testament pentru Fuego”, publicat de Asociaţia Culturală “Regal D’Art”, în 2012, într-o ediţie de colecţie, cu o grafică excepţională.

Lucrarea premiată recent la Salonul Internaţional de Carte de la Chişinău cu Trofeul “Arta Cărţii”, cuprinde versurile pe care Grigore Vieru le-a scris special pentru Paul Surugiu de-a lungul celor trei ani de colaborare. 

Premiera se joacă în Sala Studio “Liviu Ciulei”.

Articol scris de: Mirela Neagoe
Sursa: Cotidianul “Argeşul”
30 septembrie 2013

"Scena este locul unde mă pot exprima, unde îmi descopăr personalitatea, sensibilitatea, vulnerabilitatea, umorul, barierele lăuntrice... Am avut modele pe care le-am venerat: Radu Beligan, Olga Tudorache, George Calboreanu, Carmen Stănescu, Horaţiu Mălăele, Tamara Buciuceanu-Botez, Damian Crâşmaru sau Draga Olteanu-Matei.

Experienţele şi oamenii pe care i-am întâlnit m-au modelat. Am preluat o parte din energiile şi învăţămintele desluşite de la marii oameni de teatru pe care am avut privilegiul să-i am profesori: Adriana Piteşteanu, Constantin Codrescu, Margareta Pogonat, Lucia Mureşan, Vlad Rădescu şi nu în ultimul rând distinsa doamnă Ileana Berlogea. Aceştia m-au învăţat să le arăt celor de lângă mine drumul către frumos.


Îmi place teatrul care aduce bucurie, emoţie, care transmite un mesaj oamenilor, îi scoate din îndoială şi tristeţe, umple golul din sufletele lor.
De la absolvirea facultăţii sunt angajatul Teatrului „Alexandru Davila” din Piteşti, un teatru care, indiferent de obstacole, de crize, de deşertăciune sau de absolut, mi-a creat cadrul să merg mai departe, purtându-mi cu credinţă, demnitate şi umilinţă crezul, înţelegând astfel că arta e făcută pentru cei care se simt neîmpliniţi fără ea."

(Paul Ciprian Surugiu - Fuego)

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger