FUEGO a făcut-o să plângă pe Daniela Gyorfi! Declaraţia emoţionantă a artistului care a marcat-o atât de mult pe Daniela!, WowBiz.ro, 14 octombrie 2013

FUEGO a cântat la botezul la care Daniela  Gyorfi a fost naşă


Aseară, la botezul finuţului Danielei Gyorfi a existat un moment extrem de emoţionant! Invitat să cânte un program în cinstea baieţelului creştinat, Fuego a luat-o de umăr pe naşă şi, marcat de durerea prin care trece cântăreaţa de la moartea mamei sale, i-a spus câteva cuvinte moralizatoare ce au avut darul să o întărească şi să o ajute să meargă mai departe.

Gyorfi şi micuţul David, pe care artista l-a botezat cu toată dragostea

Înainte de a interpreta una dintre cele mai cunoscute melodii ale sale, “Ce seară minunată!”, îndrăgitul artist a chemat-o pe Daniela pe ring şi i-a spus că îi înţelege perfect tristeţea! “Draga mea, am trecut şi eu prin ce treci tu acum! În urmă cu patru ani, mi-am pierdut tatăl şi nimeni nu putea să îmi încălzească sufletul! Am plâns, am fost supărat, însă viaţa merge înainte şi trebuie să fim tari. Îţi doresc să găseşti puterea să treci peste momentele acestea dificile! E greu, foarte greu, dar eu sunt alături de tine şi sper că timpul îţi va vindeca rănile sufleteşti.”, a fost mesajul lui Fuego pentru cântăreaţă.


Gyorfi a apreciat foarte mult cuvintele artistului şi, cu ochii în lacrimi, i-a mulţumit, apoi l-a aplaudat pentru prestaţia artistică de pe scenă şi s-a întors la masă!

Autor: Cornelia Ionescu           

Sursa: WowBiz.ro
14 octombrie 2013

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger