Fuego a înlemnit când a auzit ce propunere i s-a făcut la o emisiune TV! “Voi chiar vreţi ASTA?!”, Ziarul “Naţional”, 22 octombrie 2013

Fuego a înlemnit când a auzit ce propunere i s-a făcut la o emisiune TV! “Voi chiar vreţi ASTA?!”

  
Fuego a fost invitat în platoul unei emisiuni mondene de la Kanal D unde a primit o provocare de-a dreptul inedită. Nici prin cap nu îi trecea ce avea sa i se întâmple!

Mădălin Ionescu şi Adelina Pestriţu l-au rugat să împodobească bradul chiar în luna octombrie. Chiar dacă la început i s-a părut o activitate putin deplasată, Paul Surugiu a intrat în joc. Două minute a avut la dispoziţie pentru a împodobi bradul. Zis şi făcut, iar cântăreţul a trecut la treabă, nu înainte de a pune şi o condiţie - să fie ajutat şi de coprezentatorii de la emisiunea “Wowbiz”.


“Voi chiar vreţi să împodobesc bradul înainte de Crăciun? Bine, fie, dar vă rog să mă ajutaţi şi voi. Altfel nu fac”, a spus Fuego. Dupa ce a pus globuri şi beteală, artistul s-a dovedit a fi foarte încântat de rezultat.


“Ce frumos este! La noi, măi copii, a venit Crăciunul. Hai să vă zic un lucru pentru că eu mă simt aici, la voi, ca acasă. A fost un moment tare frumos, mi-am adus aminte de copilărie”, a punctat cântăreţul.

Sursa: Ziarul “Naţional”
22 octombrie 2013


Fan Club Fuego Romania
www.fanclubfuegoromania.com
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger