FUEGO - “ Drumul către eternitatea artistică…" - Emoţia muzicii şi freamătul poveştilor cântate

“Ascultă, priveşte şi taci!...
Ascultă, să-nveţi să vorbeşti,
Priveşte, să-nveţi să clădeşti.
Şi taci, să-nţelegi ce să faci...
Ascultă, priveşte şi taci!”   
                                     
 (Ion Minulescu, "A XI-a poruncă")
  
  
Emoţia muzicii şi freamătul poveştilor cântate. O rugă visată. Toate vor desăvârşi atmosfera, vor împlini arta, luminând concertul ce va rămâne, cu siguranţă, un laitmotiv al primăverii, o amintire specială pentru toţi cei ce vor fi parte din el.

Turneul de primăvară ce va debuta în acest an pe 20 martie şi va poposi  în 11 oraşe, va fi o premieră pentru publicul lui Fuego. 

Spectacolele se vor desfăşura într-o altă regie, iar publicul va fi inclus în program, fiind pus pe un plan superior, iar ulterior, cu sprijinul editurii "Anamarol", acesta va fi recompensat cu alte emoţii, adunate în cuvinte, măsluite de tipar şi intitulate simplu “cărţi de suflet”.


“O lacrimă de cântec” e un simbol pentru cel ce, printr-un talent nemăsurat, descoperă căldura inimii şi, prin sensibilitatea cântecelor şi a versurilor sale, aduce lumii substanţă şi împlinire, ritm şi simţiri unice.

 De asemenea, concertul în sine va fi o lacrimă cu cântece speciale, o rugă adresată dragostei şi existenţelor pline de cadenţe nepreţuite.

Iată cum conturează Fuego, în câteva idei, acest periplu marcat de farmecul primăverii, de apariţia florilor şi de lumină care îmbracă lumea într-o altă mantie:

"Spectacolul “O lacrimă de cântec” îmi oferă, din nou, posibilitatea de a mă întâlni cu cei ce simt şi respiră iubirea, ce fac altar cântecului de dragoste şi primesc, fără  menajamente, mesajele pe care muzica şi poezia mea le insuflă.

Călătoria prin ţara sufletului meu, pentru publicul ce mă aşteaptă, mă responsabilizează, şi mă determină să vă aduc în dar cele mai frumoase refrene, prezentate într-o nouă formă, precum şi bijuterii muzicale imprimate special pentru acest turneu.

Vom da împreună o altă nuanţă serilor minunate în care ne vom întâlni, încercând să ne bucurăm de mirajul dragostei, de minunile vieţii şi meandrele destinului de artist, de puterea pe care iubirea o aşează asupra noastră.

Ar fi greu ca ceva sau cineva să egaleze numărul de recorduri şi trăiri intense pe care le-am căpătat, în ani, pe parcursul turneelor de iarnă şi de primăvară din ţară.


Tocmai de aceea, revin cu o fericire complexă, pentru care cuvintele ar deveni infime dacă ar încerca să o descrie, în toate aceste locuri care mi-au fost şi îmi sunt alături în inimă şi pe drumul meu către eternitatea artistică.
 
Acest turneu vă este dedicat pe deplin vouă, celor ce zilnic îmi transformaţi viaţa într-o piesă fascinantă şi destinul într-o verosimilă “lacrimă de cântec”."

"Iar când, cu ochii spre cer,
Te-ntrebi ce-ai putea să mai faci,
Ascultă, priveşte şi taci!...
Din braţe fă-ţi aripi de fier
Şï zboară cu ele spre cer!..."


(Ion Minulescu, "A XI-a poruncă")

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger