FUEGO - “Nu există viaţă îndeajuns pentru câta poezie este pe lumea aceasta”

Dragostea şi poezia nu mor niciodată. Ele se cer mereu reinventate. Muzica şi poezia sunt crezul meu.


În poezie mă regăsesc şi doresc să aşez o oglindă curată în faţa spectatorilor, pentru a descifra realitatea interioară a fiecăruia. Publicul îmi raspunde de fiecare dată cu aceeaşi dragoste, demonstrând o acută nevoie de sensibilitate poetică, vibrând la versurile lui Grigore Vieru, Adrian Păunescu, Ana Blandiana, Omar Khayam.


Versurile care reprezintă cartea mea de vizită sunt :

“Dacă vrei cu tine, lumina s-o-mpart
Lasă-mă să ard, lasă-mă să ard,
Dacă vrei să ştii ce-am în suflet şi-n gând
Lasă-mă să cânt, lasă-mă să cânt!”


Dacă nu aş fi fost artist, cred ca eram preot într-o biserică mică, albă, inundată de flori, pe o colină însorită, mirosind a tămâie şi busuioc, cercetând viaţa prin sensurile ei profunde şi adevărate: viaţă şi moarte, adevăr şi minciună, bine şi rău, eternele valori creştine şi morale, a căror semnificaţie, azi, din păcate, s-a pierdut.

Un om sentimental nu poate trăi fără dragoste. De altfel, cine poate trăi fără ea, mă întreb... Sufăr că nu prea mai am vreme să-i am mereu aproape pe oamenii pe care-i iubesc. Este un preţ scump pe care-l plătesc.


Sunt fericit că oamenii se bucura când mă asculta, iar eu mă încarc de bucuria lor. E plăcut să ştii că ai ceva în comun cu ei, ceva atât de sensibil cum e un cântec. Le mulţumesc tuturor şi singurul meu gând este să nu-i dezamăgesc!


Şi cum aş putea altfel să le mulţumesc, decât prin aceste umile versuri ale lui Constantin Cârjan, cuprinse de vocea sublimă a Pompiliei Stoian:

"Prieteni dragi, ne cunoaştem de-o viaţă.
De ani şi ani lângă mine vă ştiu.
Mi-aţi dat mereu, c-un surâs, o povaţă
Şi-n ceasul greu, mi-aţi fost sprijinul viu.

Prieteni dragi, ce-mi apăraţi drumul în tăcere,
M-aţi însoţit la fericire şi durere.
Vă chem din nou, stând cu gândul de vorbă
La ceas târziu, cu iubire vă scriu."


Vă pup pe suflet,
Paul Surugiu-Fuego

Publicat de: Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger