FUEGO: "În România mea mă simt acasă!, Revista "TAIFASURI", ediţia 21-28 august 2014

FUEGO: "În România mea mă simt acasă!,
Revista "TAIFASURI", ediţia 21-28 august 2014


Astăzi, cu doar două zile înainte de ziua lui, Paul Ciprian Surugiu - FUEGO ne-a oferit, în dar, împreună cu revista "Taifasuri", unul dintre cele mai recente materiale discografice, editat în luna martie a.c., CD-ul "Serenadă pentru DAN SPĂTARU", reînviind hiturile lui DAN SPĂTARU: "Nu m-am gândit la despărţire", "Ţărăncuţă, ţărăncuţă", "Trecea fanfara militară", "Vorbeşte lumea că-s ştrengar", etc. 


FUEGO: "În România mea mă simt acasă!
A avea puterea să recunoşti când nu ştii, a fi liber, a trăi, a călători, a citi şi a putea zâmbi, sunt cele mai uzuale şi mai simple motive de fericire.
Tablourile copilăriei mele împlinite îmi sunt icoane.
Toată viaţa mea îmi stă în glas, în scenă, în public.
Sunt apropiat de vocaţiile de actor şi preot.
În fiecare material discografic am pus o fărâmă din sufletul meu.
Am reuşit să-i îndeplinesc ultima dorinţă lui Dan Spătaru.
Cred că esenţa românească stă în locurile încărcate de farmec şi istorie.
Sunt avid după descoperire, după noutate, după locuri captivante şi după oameni cu poveşti de viaţă impresionante."

(Sursa: Revista "TAIFASURI", ediţia 21-28 august 2014)


Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
21 august 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger