FUEGO - "Majoritatea viselor mele s-au împlinit", "Ghiozdanul cu surprize", TVH, 2 august 2014

FUEGO - "Majoritatea viselor mele s-au împlinit", 
"Ghiozdanul cu surprize", 
TVH, 2 august 2014



De o dimineaţă plină de voie bună, dans şi muzică de calitate, am avut parte astăzi, 2 august 2014, alături de FUEGO şi copiii grupei permanente, în platoul emisiunii "Ghiozdanul cu surprize", transmisă de postul TVH, emisiune moderată și realizată de talentata actriță Carmen Fulger Roșca - o dimineaţă cu înviorare pe ritmuri orientale!


Artistul ne-a vorbit despre debutul său muzical, participarea la festivaluri şi cum a reuşit să-şi clădească o cariera solidă în muzică, dar şi în teatru.

“Un artist care este la început de drum îşi pune întrebarea: «Ce-mi doresc eu de la profesia asta?». Eu mi-am dorit să fiu un om îndrăgit de alţi oameni. Un artist care cântă pe scenă, asta îşi doreşte - să fie iubit, să vină lumea la sală pentru el. Majoritatea viselor mele s-au îndeplinit. Şi pate că unul dintre marile vise împlinite a fost acela de a fi decorat de Preşedintele Republicii Moldova, Nicolae Timofti, cu titlul onorific de “Artist al Poporului”. Cred că eu am realizat deja lucruri la care, când eram la început de carieră, nici măcar nu am visat. Am crezut, pur şi simplu, că voi cânta pentru oameni, dar că o să ajung să fiu onorat de Garda de Onoare a Preşedintelui, la Palatul Prezidenţial, cu un titlu onorific ca acesta, pentru mine deja este prea mult.
Eu cred că, de acolo mai departe, Dumnezeu sau divinitatea poate să facă ce vrea cu mine. VISUL MEU, acela de a cânta pentru oameni, în final, S-A ÎMPLINIT!”


Întâlnirea dintre reprezentanţii celor două generaţii s-a concretizat şi prin dialogul dintre artist și tinerii talentaţi din platou, precum şi "Curiosul" Antonio, care și-a manifestat şi măiestria de dansator, talentul său muzical fiind deja recunoscut. Antonio este olimpic la şcoală dar şi un "artist total", aşa cum l-a numit Fuego.

"Trebuie să fiţi talentaţi, frumoşi, modeşti şi să cântaţi din sufletul vostru de copii, versurile să aibă o temă şi o linie melodică frumoasă, şi atunci o să-i cuceriţi pe toţi", este mesajul pe care l-a transmis Fuego tuturor copiilor care visează să ajungă vedete.


FUEGO ne-a încântat cu melodii vesele, având ca temă principală lumea minunată a copiilor, piese interpretate în faţa micuţilor talentaţi din platou cât şi a celor mai fideli din faţa televizoarelor. Două dintre aceste piese, "De câte ori iubesc" şi "Viaţă de artist", le regăsim pe cel mai recent material discografic “Steaua mea - Paul Surugiu îl cântă pe Jolt Kerestely”, un album de autor sublim, un proiect grandios ce a confirmat, deşi nu era nevoie, că maestrul Jolt Kerestely rămâne, în continuare, un colos al compoziţiei, un punct de referinţă pentru tot ceea ce înseamnă muzica românescă.



"Artistul complet, artistul adevărat, este acela care nu-şi rezumă arta sau opera doar la un segment, doar la muzică, e acela care ştie să întruchipeze roluri, e acela care face publicul să vină, la fel de uşor, la teatru şi să-şi întoarcă faţa către scenele de spectacol, în calitate de "spirit ludic", pe care trebuie să-l ai cu tine atunci când eşti în faţa oamenilor. 
Este o lecţie cu care cei micuţi trebuie să se înveţe, este acea lecţie pe care eu o numesc "selecţie" şi, nu întâmplător, fac o selecţie când în faţa lor vin doar artişti de la care ei au ce învăţa.", este mesajul pe care Carmen Fulger Roşca l-a transmis tuturor celor care au ales să-şi petreacă dimineaţa alături de postul de televiziune TVH, la emisiunea "Ghiozdanul cu surprize", ediţia din 2 august 2014.

Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger