FUEGO - Interviu acordat, de ziua lui, postului Radio România Actualităţi, în emisiunea „Piese pe alese”, 23 august 2014

FUEGO - Interviu acordat, de ziua lui, 
postului Radio România Actualităţi, 
în emisiunea „Piese pe alese”, 
23 august 2014


Sâmbătă, 23 august 2014, chiar de ziua lui, FUEGO a acordat un interviu telefonic, în exclusivitate, postului Radio Romania Actualități, la emisiunea "Piese pe alese", moderata de Bogdan Pavlica.



Cu acest prilej, Fuego a transmis auditoriului un mesaj de suflet: „Mulţumesc tuturor ascultătorilor care mi-au transmis mesaje până la ora aceasta. Mă entuziasmează şi onorează gândul echipei de profesionişti de la Radio România Actualităţi, de la care am învăţat, cu toţii, să apreciem muzica de calitate.

Îmi face plăcere să ştiu că oamenii sunt alături de mine.
Vreau, tuturor, să le mulţumesc, iar la ceas aniversar, un moment al bilanţului artistic şi afectiv, e doar un prilej de bucurie, o provocare pentru a merge mai departe, susţinut de toţi cei care îmi iubesc muzica.

Ştiu că astăzi e ziua colegei mele, Andra, cu care am copilărit la Turda şi Câmpia Turzii. E ziua lui Ovi, pe care-l salut, şi a lui Mădălin Ionescu, prietenul şi colegul meu de la un post de televiziune.
Le doresc, tuturor, sănătate!

Iar dacă, astăzi, m-ai întreba care este crezul meu, aş spune aşa ascultătorilor:
Dacă vreţi cu voi lumina s-o-mpart,
Lăsaţi-mă să ard, lăsaţi-mă să ard!
Dacă vreţi să ştiţi ce am în suflet şi în gând,
Lăsaţi-mă să cânt, lăsaţi-mă să cânt!

Eu cred că românii au nevoie de muzica românească...”

Fuego a transmis și un mesaj pentru ascultătorii postului Radio România Actualităţi de dincolo de Prut:
„Ştiu că Radio România Actualităţi se ascultă şi în Republica Moldova, acolo unde oamenii sunt alături de mine când am spectacol la Palatul Naţional. Tuturor le doresc: Să fie fericiţi, să fie sănătoşi şi atunci când se simt singuri să asculte muzica românească, muzica artiştilor români, pentru că artiştii, în general, le fac vieţile mai frumoase.

Vă doresc, tuturor, o zi minunată!
Să vă bucuraţi de acest sfârşit de vară frumos şi să nu uitaţi că Fuego vă iubeşte!”

Sursa: Radio România Actualităţi
Emisiune: „Piese pe alese”
Moderator: Bogdan Pavlica
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger