Fuego îşi SERBEAZĂ azi ziua de NAŞTERE! La 38 de ani, artistul mărturiseşte cu MODESTIE: "Sunt ce sunt datorită FANILOR MEI", ziarul "Libertatea", 23 august 2014

Fuego îşi SERBEAZĂ azi ziua de NAŞTERE! La 38 de ani, artistul mărturiseşte cu MODESTIE: "Sunt ce sunt datorită FANILOR MEI" , ziarul "Libertatea", 23 august 2014


Unul dintre cei mai populari artişti români îşi celebrează astăzi ziua de naştere. Deşi nu este în trendul actual, nu stârneşte discuţii bazate pe scandal şi nici nu epatează prin altceva decât prin muncă, Paul Ciprian Surugiu, sub numele de scenă FUEGO, a ajuns să fie iubit şi aplaudat, după 21 de ani de activitate, reuşind performanţa de a umple săli întregi de spectacole, în cele două turnee naţionale anuale.
Fuego reuşeşte, cântând cu toată dăruirea sa, să-şi apropie publicul într-un fel spectaculos. Muzică sa romantică, nenumăratele proiecte în care este implicat, carismă şi sinceritatea pusă în fiecare apariţie, l-au condus către succes, iar cei ce îl apreciază vibrează împreună cu el. 

Deşi a fost comentat şi contestat de-alungul timpului, Fuego nu a făcut rabat de la drumul său. Şi-a văzut conştiincios de treabă, a cântat ce i-a plăcut, a abordat mai multe genuri muzicale, de la pop, latino la muzică populară, până la memorabile colinde şi muzică uşoară. A refuzat să facă compromisuri pentru a fi în centrul atenţiei şi asta a atras, de partea sa, dragostea românilor pe care îi face să se simtă români prin muzica sa. 

Deşi are în repertoriu aproape 600 de cântece şi 28 de albume de studio lansate, a devenit un brand al Crăciunului prin piesa "Împodobeşte, mamă, bradul", care, alături de alte şlagăre de neuitat, i-au adus 2 discuri de platină şi cinci de aur pentru vânzări. Desigur, premiile şi aprecierile nu s-au lăsat aşteptate, adunând numeroase distincţii, dar cea mai importantă este cea de "ARTIST AL POPORULUI REPUBLICII MOLDOVA", oferită de preşedintele Nicolae Timofti, prin decret prezidenţial, în 2012, chiar de ziua sa. 


În Republica Moldova este, potrivit presei şi spectatorilor, cel mai apreciat artist român. Are două spectacole anuale la cea mai importantă sală, iar popularitatea sa în teritoriu se datorează şi preţioasei colaborări cu marele poet Grigore Vieru, care i-a scris numeroase versuri şi alături de care a trecut la o altă etapă. 

Drept omagiu, anul trecut, artistul a devenit, surprinzător pentru multă lume, actor, realizând la Teatrul „ Alexandru Davila " din Piteşti, acolo unde este angajat, o piesă memorabilă, o lecţie de patriotism, un motiv pentru a ne apropia de valorile esenţiale ale românilor - "TESTAMENT". Aceasta i-a adus, după turneu naţional din luna mai, în 15 oraşe ale ţării, titlul de „CEL MAI BUN SPECTACOL DE TEATRU AL ANULUI 2014". 


Începutul acestui an a fost unul prolific pentru artistul care nu epatează prin altceva decât prin bunul simţ artistic, prin colegialitate şi spirit de fair play, el lansând două albume - unul închinat lui Dan Spătaru, în care interpretează cele mai frumoase cântece ale acestuia, mergând cu ele şi în turneul său de primăvară - „SERENADĂ PENTRU DAN SPĂTARU" 

şi materialul de colecţie cu maestrul Jolt Kerestely, care l-a plasat în altă zona artistică, având piese ample, de linie, cu versuri sensibile - „ STEAUA MEA", ambele editate de CASA DE DISCURI EUROMUSIC CLUJ NAPOCA. 


Totuşi, este Fuego un om împlinit? Iată ce ne-a mărturisit acesta, în exclusivitate, precizând totodată, ce aşteptări are în continuare de la el şi de la publicul său, cum sărbătoreşte ziua de naştere, ce înseamnă succesul şi publicul pentru el şi ce şi-ar dori cel mai mult în prag de 38 de ani: "După cum am mai zis, nu sunt un mare fan al acestei manifestări numite zi de naştere. Mă bucur doar să-i văd aproape pe cei dragi mie, să am parte de linişte şi să pot crea, evolua în continuare, dăruind oamenilor ce cred în mine şi în muzica mea, ceea ce îşi doresc - sinceritate. Asta mă face pe mine împlinit. 

Căci succesul vine la pachet cu mai multe avantaje şi dezavantaje. Oamenii te recunosc, vor să facă poze cu tine, vor să-ţi vorbească, cum în acelaşi timp, sunt şi unii care râd sau contestă munca ta. Deopotrivă, fiecare are dreptul să facă orice, numai că eu, nu funcţionez după principiul caracteristic unei persoane aflate în faţă camerelor. Sunt un om simplu, banal, care cânta şi care se încarcă cu energie de la spectatorii săi. Mi-am dorit să am succes. Dar nu cu orice preţ. Tocmai de aceea, cu riscul de a fi blamat, am cântat doar ce mi-a plăcut şi ce am ştiut că place şi celor ce cred în mine. Şi am câştigat cu asta, cel puţin împăcarea mea.
Ce mi-aş putea dori de ziua mea? Nimic mai mult decât inspiraţie. Pentru a putea dărui muzică, pentru a călători, pentru a mă dezvoltă, pentru a depăşi momentele grele, pentru a arată că decenţa va fi întotdeuna câştigătoare în faţa imposturii. Deşi îmi lipsesc persoane dragi de ziua mea, cum ar fi tatăl meu, o voi sărbători cu gândul la toţi cei ce mi-au transmis mesaje încă de luna trecută, admiratorii mei, cărora le mulţumesc pentru tot. Sunt ce sunt datorită lor", a mărturisit Fuego. 

Astăzi, pentru toată munca sa, pentru seriozitate şi discreţie, pentru faptul că este popular şi pentru că este atât de iubit de publicul de toate vârstele care apreciază muzica românească, LIBERTATEA îi urează mulţi ani fericiţi, încununaţi de cântec şi de ceea ce este mai important pentru un artist sincer şi devotat scenei - aplauzele publicului, pentru că indiferent de ce ar spune cârcotaşii, Fuego este un interpret iubit, talentat şi valoros, a cărui voce caldă impresionează cu fiecare acord.

Sursa: Libertatea.ro
23 august 2014

Postat de:
Fan Club Fuego Romania 
23 august 2014
Share this article :

+ comentarii + 1 comentarii

Anonim
24 august 2014 la 08:51

LA MULTI ANI ,UN GAND CURAT SI MULTA SANATATE ! CU TOATA STIMA PENTRU UN ARTIST DE MARE VALOARE....PETRO PLOIESTI

Trimiteți un comentariu
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger