FUEGO, alături de Orchestra Prezidenţială a Republicii Moldova, au uimit publicul basarabean cântând împreună!, Ziarul “Libertatea”, 13 martie 2014

FUEGO, alături de Orchestra Prezidenţială a
Republicii Moldova,
au uimit publicul basarabean cântând împreună!, 
Ziarul “Libertatea”, 13 martie 2014


Că este iubit şi apreciat în România, nu mai este o surpriză pentru nimeni. Cum nimeni nu mai e surprins că este unul dintre cei mai aplaudaţi şi aclamaţi artişti români la Chişinău. Dar nu foarte multă lume ştie că spectacolele sale de la Chişinău sunt sold-out cu câteva săptămâni înainte, oamenii venind să-l vadă chiar şi din Transnistria sau Ucraina.


Fuego, căci despre el este vorba, a susţinut un concert de zile mari la Chişinău - “A MAI TRECUT UN AN",  în această săptămână, aducând fanilor săi o mulţime de surprize şi momente unice.


Unul dintre aceste momente a fost acela în care Fuego a fost acompaniat pe scenă, în premieră pentru un astfel de eveniment, de către Fanfara Militară a Orchestrei Prezidențiale a Republicii Moldova. Cei 50 de membri ai fanfarei au apărut pe scenă interpretând piesa "Trecea fanfara militară”, pe care au cântat-o apoi în întregime, împreună cu Paul Surugiu.


Emoţia a fost la ea acasă, atât pentru public, care s-a bucurat de show-ul spectaculos, cât şi pentru Fuego, căci aceeaşi fanfară este cea care a dat onorurile atunci când el a fost decorat de către preşedintele Republicii Moldova, Nicolae Timofti, cu titlul de "Artist al Poporului”, în urmă cu 2 ani, pentru meritele deosebite aduse în promovarea artei, muzicii, culturii şi a limbii române.


Concertul a fost un adevărat spectacol de sunet şi lumini, o noutate pentru scena Palatului Naţional "Nicolae Sulac”, din Chişinău. Fuego a cântat cele mai cunoscute piese ale sale, timp de mai bine de două ore, live, împreună cu band-ul "ANGRY LIVE BAND”, format din instrumentişti profesionişti, premiaţi, care au dat o nouă formă pieselor romantice din repertoriul artistului.


Aşa cum se întâmplă de obicei, Fuego a fost răsplătit cu ropote de aplauze, iar fanii săi din Basarabia l-au copleşit cu flori, cadouri, cântând totodată, împreună cu el, refrenele mult iubite.

"Întotdeauna mă simt special pe scenă la Chişinău, pentru că cei de acolo au un cult al artiştilor, trăiesc şi simt împreună cu mine fiecare vers, fiecare acord. Dar de această dată a fost diferit. Am încercat să mă reinventez pe mine şi am oferit publicului o altă înfăţişare a pieselor mele, într-un show de lumini, alături de trupa ANGRY BAND”.

Şi pentru că Dan Spătaru a reprezentat pentru întreg spaţiul românesc un simbol veritabil, mi-am zis că ar fi perfect să creez un moment special la piesa sa de referinţă, "Trecea fanfara militară”. Onorat fiind, vă mărturisesc că am avut emoţii de neimaginat atunci când am fost înconjurat de soliştii Fanfarei Prezidenţiale a Republicii Moldova.

Le mulţumesc tuturor celor ce mai cred în limba română şi în puterea muzicii. De fiecare dată când merg la o televiziune în Moldova sunt întrebat de ce cred că mă iubeşte lumea atât de tare acolo? N-am un răspuns clar, dar cred că muzica mea le este apropiată ca stare. Şi pentru că de 12 ani am două spectacole mari pe an acolo, cred că mă cunosc şi vin să mă vadă pentru că sunt prietenii mei. Şi cum prietenii se respectă, eu mă înclin în faţa lor cu toată munca şi activitatea mea”, a mărturisit Fuego, în exclusivitate, pentru “LIBERTATEA”.

Fuego ne-a mai dezvăluit că are emoţii pentru săptămâna viitoare, începand cu 21 martie, când va pleca în turneul său naţional de primăvară, al cărui partener media este “Libertatea”.

De această dată, el îl va omagia pe Dan Spătaru şi muzica românească, într-un spectacol dedicat tuturor celor ce mai cred în puterea muzicii adevărate, ce străbate timpul, indiferent de schimbări şi genuri.


"SERENADĂ PENTRU DAN SPĂTARU” va debuta la Ploieşti, pe 21 martie, urmând să ajungă în 10 dintre cele mai importante oraşe ale ţării, şi încheindu-se la Braşov, pe 30 martie 2014. Fuego va lansa şi un LP în cadrul turneului, cu cele mai frumoase piese din repertoriul lui Dan Spătaru.

Mai jos puteţi urmări momentul integral din spectacolul de la Chişinău!


Sursa: Ziarul "Libertatea"
13 martie 2014

Postat de:
Fan Club Fuego Romania
13 martie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger