FUEGO la “Agentul VIP”, Antena Stars, 14 martie 2014

FUEGO la “Agentul VIP”, 
Antena Stars, 14 martie 2014


Vineri, 14 martie 2014, Cristian Brancu l-a avut invitat pe Fuego în platoul emisiunii „AGENTUL VIP”, acolo unde artistul a fost prezent, împreună cu Sida Spătaru, vorbind despre maestrul Dan Spătaru, despre ce a însemnat acesta în muzica românească, precum şi despre turneul ulterior şi proiectele senzaţionale ale primăverii.


Fuego a interpretat, în emisiune, două piese din repertoriul maestrului, "Serenada mea" şi "Nu m-am gândit la despărţire", reorchestrate în variantă modernă, cântece ce vor putea fi ascultate şi în concertele din ţară închinate lui Dan Spătaru, precum şi melodia compusă de Eugenia Andrieş Carabut, "Iubire".




“Apariţiile mele au fost întotdeuna atunci când am simţit că, prin prezenţa într-o emisiune, pot transmite ceva publicului meu. Iată că această lună mă aduce în faţa voastră, altfel de cum v-aţi obişnuit poate.

Ştiu sigur că, prin mine, prin muzica mea şi prin parfumul şlagărelor de altădată, primăvara va fi pentru voi, mai înălţătoare. Căci ea dăruieşte un alt veşmânt lumii. Ar fi greu ca cineva sau ceva să egaleze numărul de recorduri şi trăiri pe care le-am căpătat pe parcursul turneelor desfăşurate în acest anotimp, în care mă reîntregesc cu ecourile-i specifice, într-o simfonie a simţirii şi a renaşterii eterne!“
(Paul Surugiu - FUEGO)

Sursa: Antena Stars
14 martie 2014

Postat de:
Fan Club Fuego Romania
16 martie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger