FUEGO apariţie de colecţie la “Idoli la Măruţă”, PRO TV, vineri, 04 aprilie 2014

FUEGO apariţie de colecţie 
la “Idoli la Măruţă”, 
PRO TV, vineri, 04 aprilie 2014



Pe 4 aprilie, în cadrul emisiunii “Idoli la Măruţă“, la PRO TV, începând cu ora 16.00, FUEGO va fi celebrat, onorat fiind cu statutul de “idol al vremii“.

Imagini spectaculoase de la lansarea sa şi până astăzi, proiectele sale de-a lungul timpului, surprize inedite şi duete aşa cum nu vă imaginaţi vor face ca ora dedicată valorilor României să treacă pe nerăsuflate.


“Apariţiile mele au fost întotdeuna atunci când am simţit că, prin prezenţa mea într-o emisiune, pot transmite ceva publicului meu.

Ştiu sigur că, prin mine, prin muzica mea şi prin parfumul şlagărelor de altădată, primăvara va fi pentru voi, mai înălţătoare. Căci ea dăruieşte un alt veşmânt lumii. Ar fi greu ca cineva sau ceva să egaleze numărul de recorduri şi trăiri pe care le-am căpătat pe parcursul turneelor desfăşurate în acest anotimp, în care mă reîntregesc cu ecourile-i specifice, într-o simfonie a simţirii şi a renaşterii eterne! “ 
Paul Surugiu - FUEGO

Postat de:
Fan Club Fuego Romania
31 martie 2014
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger