Incredibil! Fuego a cantat pe un scaun inconjurat de 1.000 de oameni! Indragitul cantaret nu a mai ajuns la scena din cauza multimii si a fost nevoit sa improvizeze pe loc! - Cornelia Ionescu, Wowbiz.ro, 7 septembrie 2013

Incredibil! Fuego a cantat pe un scaun inconjurat de 1.000 de oameni! Indragitul cantaret nu  a mai ajuns la scena din cauza multimii si a fost nevoit sa improvizeze pe loc!

Fuego, în mulţime

Paul Surugiu, alias Fuego, este un cântăreţ foarte îndrăgit de români! Tocmai de aceea, acolo unde vine să susţină un recital se strânge o mulţime de oameni! Uneori, de atâta înghesuială, artistul nu mai ajunge la scena şi improvizează ceva ca să poata fi auzit de fanii lui! La fel s-a întâmplat şi săptămâna trecută, când interpretul a fost nevoit să îşi facă show-ul de pe un scaun, întrucât nu a mai putut ajunge în locul în care ar fi trebuit să-şi ţină recitalul.

Cântăreţul interpretează din mulţime

“Weekend-ul trecut am trăit un lucru inedit. Prezent fiind la o manifestare publică dedicată unei zile de oraş, a trebuit să ajung la scenă prin mulţime. Numai că socoteala de-acasă nu s-a potrivit cu cea de acolo. Am fost înconjurat de peste 1000 de oameni, care au venit să cânte şi să se distreze împreună cu mine. Şi pentru că nu puteam înainta, am fost nevoit să rămân în mijlocul lor. Dar asta m-a făcut fericit. Am descoperit ce înseamnă să fii alaturi de cei ce te iubesc şi văd în tine un motiv de fericire. Mai mult, a trebuit la un moment dat să urc pe un scaun şi să cânt, pentru a-i putea vedea pe toţi cei care m-au înconjurat şi mi-au dăruit flori, s-au prins în hore, dansând pe acordurile muzicii mele”, a declarat Fuego pentru WOWbiz.ro!

Artistul s-a urcat pe un scaun ca să poată vedea mulţimea

Paul Surugiu nu a mai putut înainta la scenă din cauza mulţimii

Artistul spune că au mai fost cazuri în care a trebuit să improvizeze pe loc. “Nu sunt însă la prima experienţă de acest fel.  Deseori mi se întâmplă să cânt în locuri atipice, pentru a fi cât mai aproape de cei ce mă inspiră,  mă determină şi mă ajută să merg mai departe. În urmă cu ceva timp, la o manifestare similară, am cântat pe o scenă improvizată din cărămizi de BCA. Acest lucru nu mă deranjează. Cel mai important pentru mine este să transmit publicului toată căldura, respectul şi apreciererea mea. Nu este un detaliu locul în care cânţi, atâta timp cât cei prezenţi sunt acolo pentru tine. Fără public, artiştii nu ar exista. Este o bucurie imensă să vezi cum oamenii trăiesc împreună cu tine fiecare ritm, fiecare notă. Să-i observi că îţi cunosc versurile, cântă cu tine, având o lumina pe chip în momentul în care te văd. Pentru mine, aceasta reprezintă esenţa evoluţiei mele. Probabil că nu aş fi reuşit să mă menţin şi să sărbătoresc, luna aceasta, 20 de ani de activitate dacă nu existau suflete care să vibreze la muzica mea, care să mă asculte, să vină periodic la spectacolele mele, dovedindu-mi, astfel, că mesajele mele nu sunt în zadar!“, a conchis artistul.

Autor:  Cornelia Ionescu
Sursa: Wowbiz.ro

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger