FUEGO - „Pentru mine a fost onorant să interpretez piesa trupei Cargo”


Reacţia lui FUEGO după valul de nemulţumire legat de varianta sa la melodia rockerilor de la Cargo, PRESSALERT.ro, 24.09.2013
  

Fuego a explicat pentru PRESSALERT.ro că "pentru mine a fost onorant să interpretez piesa trupei Cargo, pe care o respect şi căreia îi admir întregul parcurs profesional, activitatea muzicală şi decenţa de care a dat dovadă în fiecare apariţie publică. 
Nu am tins şi nici nu mi-am propus să ajung la interpretarea lui Adrian Igrişan, a cărui timbru este inconfundabil, realizând o versiune proprie, apropiată de emoţia pe care piesa în sine o transmite.

Solicitarea producătorilor emisiunii "IComedy" şi a lui Mihai Bendeac, de a schimba registrul muzical şi de a prezenta o baladă rock, a fost pentru mine o provocare, şi fiind un promotor al valorilor, a muzicii româneşti, nu m-am putut gândi decât la punctul de referinţă pentru rock-ul autohton, Cargo şi la una dintre cele mai sensibile, şi în acelaşi timp reprezentative balade "Dacă ploaia s-ar opri". Drept dovadă că melodia a reprezentat şi pentru alţi colegi de scenă un motiv de a o interpreta, fiecare în stilu-i caracteristic.

Îmi pare rău dacă am dezamăgit fanii trupei! E firesc sa fie aşa, pentru că abordăm stiluri diferite şi ne adresăm unor categorii de public distincte."

În privinţa unei eventuale colaborări pe viitor, între Cargo şi Fuego, solistul al cărui nume adevărat este Paul Surugiu, consideră că „nu se pune problema“. „Deşi nu se pune problema unei colaborări, eu trăiesc bucuria şi satisfacţia unor proiecte muzicale alături de nume importante ale scenei româneşti, şi chiar dacă pentru membrii trupei Cargo alăturarea cu numele meu ar reprezenta un compromis, aceasta nu mă împiedică să trăiesc muzica cu aceeaşi intensitate, indiferent de genul ei, căci muzica, doar muzica, ne conferă împlinirea şi echilibrul spre care tindem. Într-o lume în care rolul artiştilor este cel de a crea emoţia, Cargo îşi are statutul privilegiat, inimitabil, incontestabil."


Sursa:  PRESSALERT.ro 
24.09.2013

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger