"La mulţi ani, FUEGO!" - Libertatea.ro, 23 august 2013

"La mulţi ani, FUEGO!" - Libertatea.ro, 23 august 2013

Pe 23 august isi celebreaza ziua de nastere trei destine ce au formulat, au conturat si imbunatatit tabloul muzicii autohtone, redandu-i melodicitatea, spiritul competitional, sensibilitatea si valoarea pentru eternitate. Fuego, Andra si Ovidiu Cernauteanu sarbatoresc impreuna, intr-o zi ce s-a dovedit peste vremi a fi reprezentativa pentru tot ce inseamna arta, muzica veritabila si simbol pentru un anumit gen. 


Libertatea le urează tuturor mulţi ani de cântec, inspiraţie şi virtuozitate în a creiona în continuare, la fel de maiestuos cum au săvârşit-o pâna în prezent, forma deplină a muzicii romaneşti, exploatând palierele ce i-a consacrat. 

Pentru Fuego, care nu este un împătimit al omagierilor proprii, 23 august reprezenta în copilarie un motiv pentru a întelege şi a crede cu inocenţă că paradele îi erau dedicate. De atunci, lucrurile au evoluat, el a evoluat şi consideră acest moment ca fiind unul în care se bucură împreună cu prietenii săi, ce îi conferă linişte, sprijin şi echilibru. 

Paul Ciprian Surugiu - Fuego este un simbol pentru ceea ce înseamnă Crăciun, un brand pentru tot ce înseamnă vers şi melodie autentică, pentru emoţie şi sensibilitate. Şi poate că nimeni nu transmite atât cât reuşeşte el, iar dovada certă pentru asta stă în sălile de spectacol de la cele două turnee anuale, cât şi la manifestările de amploare din Basarabia, acolo unde a primit, anul trecut, chiar de ziua sa, prin decret naţional din partea preşedintelui Nicolae Timofti, cea mai înalta distincţie în stat - Titlul de Artist al Poporului Republicii Moldova. 

Artistul sărbătoreşte în această lună şi 20 de ani de carieră, de prezenţă activă pe scena muzicală autohtonă, atât timp trecând de la debutul său pe scena "Festivalului de Muzică Uşoară de la Mamaia", în 1993, lansat fiind atunci de maestrul sau George Grigoriu. În aceşti ani, pe scena cântecului romanesc, Fuego şi-a clădit în etape clare numele, a trecut prin perioada latino, ulterior a cântat muzica pop, apoi a trecut către zona populară, iar în prezent abordează cu uşurinţă fiecare gen. Paul Surugiu împlineşte astăzi 37 de ani iar parcursul său serveşte drept exemplu pentru ce înseamnă să fii perseverent, să nu faci rabat de la calitate, evitând compromisurile. 

Contactat de reporterii ziarului "Libertatea", Fuego transmite sincere şi calde mesaje celor care îi sunt aproape în aceste momente, prieteni, familie şi admiratori, precum şi colegilor săi, pe care îi respectă şi îi pretuieşte deopotrivă : "Sincere şi nobile gânduri din partea mea se îndreaptă către cei ce îmi sunt alături în aceste momente. Admiratorii mei, cei care în fiecare zi mă susţin şi mă determină să merg mai departe, cei dragi, prieteni şi apropiaţi, care îmi dăruiesc constant echilibru, împlinire. Pentru toţi se îndreaptă toată mulţumirea şi admiraţia, dar şi către cei ce nu cunosc muzica şi activitatea mea. Pentru ei îmi port paşii în viaţă, alergându-mi destinul prin tabloul artei. Le transmit şi colegilor mei, Andra şi Ovidiu Cernăuţeanu, mulţi ani, să îşi menţină vie traiectoria şi să aducă pe scena lumii noi şi noi creaţii. Şi pentru că de ziua mea trebuie să îmi doresc ceva, cea mai puternică dorinţă este aceea de a păstra în continuare publicul fidel, admiratorii pe care îi respect şi îi consider cei mai importanţi pentru inspiraţia şi evoluţia mea!"

Sursă: libertatea.ro

Fan Club Fuego Romania
Share this article :
 
FUEGO - NOUTATI - FAN CLUB FUEGO ROMANIA - Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FUEGO - "Familia Favorit" - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger